Toon posts:

p4 prescott draait vrij lawaaierig?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb laatst een nieuwe pc gehaald

p4 3.0 prescott met boxed cooler
in een aopen qf50 kast
asusp4p800se
radeon9800pro
80 gig

maar ik vind dat deze gewoon standaard al vrij lawaaierig draait iemand een idee?

volgens motherboard monitor 5 draait is het in de kast 44graden de cpu 47
is dit raar? want hij maakt wel veel herrie. ;(

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:24

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat wil je nu weten? Jah, je hebt allemaal vrij warme onderdelen in je computer zitten... En nee, dan is het niet raar dat het herrie maakt, want stilte kost geld... Je zou je coolers en voeding kunnen vervangen door (dure) stille varianten... Of het voltage van de fan's omlaag gooien... Maar daar kun je echt wel genoeg over vinden in de search....

komt bij dat er al een topic van je gesloten is, en daar staat eigenlijk ook een hele goede reden in waarom hij gesloten is...

[ Voor 17% gewijzigd door MikeyMan op 10-06-2004 11:39 ]

Verwijderd

Schroef je kast open en luister wat het meeste herrie maakt... dat onderdeel evt. vervangen door een stiller typ zoals MikeyMan al zei :)

Met de search kun je wel zoeken welke lekker stil zijn. Anders een paar reviews lezen.

suc6 ;)

Verwijderd

Topicstarter
dankjewel knowledge daar heb ik wat aan :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 11:42:
dankjewel knowledge daar heb ik wat aan :D
Graag gedaan :)
MikeyMan: komt bij dat er al een topic van je gesloten is, en daar staat eigenlijk ook een hele goede reden in waarom hij gesloten is...
Let je wel op dat je niet zo weer een topic opent wanneer je vorige is gesloten. Dan doen ze meestal met een reden. Ik weet zo niet of het met deze vraag van je te maken had, maar denk er ff aan... ;)

Edit:

Ik heb ff je vorige post ff gelezen. Daar heeft de mod je antwoord gegeven op de vraag hoe je kunt zien hoe warm je pc werd.

Dat is je nu al gelukt. Echter had je er ook staan dat je cpu koeler 4500 rpm draaide.. dit is vrij snel. En een goedkope standaard koeler gaat dan vaak herrie maken.

Kijk of je deze kunt vervangen door bijvoorbeeld een Zalman Koeler.. suc6 :/

Verder zelf wat moeite doen en gebruik de search.. we zijn geen helpdesk..

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 11:57 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is niet de bedoeling twee topics over hetzelfde te openen. Beiden staan op de verkeerde plek overigens, lees eens de sluitmessage in je andere topic door:

Prescott 3.0 inc boxed cooler lawaaierig?

En herlees ook even de GoT Huisregels, want blijkbaar heb je daar ook een en ander overgeslagen :/

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.