Hallo, ik wil met een vbscript dat elke dag moet gaan draaien, bepaalde informatie uit tekst bestanden halen en in mn database stoppen (sql server 2000). Nu lukt dat al voor bepaalde tekst bestanden, ik moet ook echter uit enkele *dbf bestanden elke dag informatie halen en deze toevoegen aan de database. Als ik deze dbf bestanden open met kladblok is het echter nogal een chaos (met excel werkt het wel). Nu wil ik dat ze automatisch (dus niet handmatig) geconverteerd worden naar tekst bestanden, en dan het liefst komma gescheiden ofzo...
Ik weet echter niet of dit kan lukken met een script, en misschien is het dan ook direct wel mogelijk om ze gewoon in te lezen met vbscript en direct de info er uit te halen.
Ik kan er echter maar weinig over vinden, dus hoop ik dat jullie me wat verder kunnen helpen
Ik weet echter niet of dit kan lukken met een script, en misschien is het dan ook direct wel mogelijk om ze gewoon in te lezen met vbscript en direct de info er uit te halen.
Ik kan er echter maar weinig over vinden, dus hoop ik dat jullie me wat verder kunnen helpen