Toon posts:

Geen internet meer na verwijderen bridge.dll [winxp]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(allereerst een excuus als dit in het verkeerde topic staat)

Sinds 2 dagen kan ik met mijn laptop niet meer op internet noch mijn thuisnetwerk komen. Dit is ontstaan nadat ik met ad-aware een file genaamd "bridge.dll" heb verwijderd.

Wat heb ik inmiddels gedaan:

volledige scan met ad-aware (laatste reference file gedownload) op overige spyware: niets gevonden

volledige scan met norton av 2004 (laatste update) : niets gevonden

Het register doorzocht en alle waarden met "bridge.dll" verwijderd (was idd een risico, maar moest toch wat)

Op google gezocht met de term "bridge.dll geen internet": De enige oplossingen staan hierboven omschreven

De search gebruikt: Ook hier stond niets in, uitsluitend de dingen die ik al geprobeerd heb.

Als ik de laptop aan het netwerk hang, heb ik dus wel gewoon een verbinding, maar geen internet, noch kan ik op het netwerk komen.

Iemand nog enig idee? want hier word ik gek van...

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-11 20:09

Godjira

To infinity and beyond!

Probeer via je configuratie scherm en daar de software een het gehele netwerk onderdeel van Windows XP te verwijderen en te herinstalleren, wellicht dat er een bestandje mist na alles wat je hebt gedaan. Wie weet wordt hierdoor alles hersteld.

Profile

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:10

TeeDee

CQB 241

http://www.google.com/sea...=en&ie=UTF-8&q=bridge.dll

Er zijn meer mensen die het hebben. Voorzover ik het ff snel kon lezen op de eerste hit is het spyware, maar met register hacks e.d. kan je het repareren.

Succes...

Edit: op de 2e hit kan je bridge.dll downloaden. Doe dat eens en kijk eens of je dan wel weer internet hebt?
Doe maar niet :) Er staan in de hits bij mijn google link allerlei manieren om het op te lossen.

[ Voor 36% gewijzigd door TeeDee op 10-06-2004 10:44 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:57

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 10:32:
Op google gezocht met de term "bridge.dll geen internet": De enige oplossingen staan hierboven omschreven
Ik denk dat je met een engelse query toch echt vele malen verder komt ;)

Move NT > WOS

[ Voor 4% gewijzigd door Koffie op 10-06-2004 10:40 ]

Tijd voor een nieuwe sig..

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd

Pestpatrol detecteert hem en verwijdert hem ook ;)

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
Even een schop.

Ik heb hetzelfde probleem. Alleen ik heb nu dit uitgeprobeert, en ik geloof dat de spyware er wel af is, alleen ik kan nog steeds niet op internet. Hij blijft zeggen dat de kabel er niet in zit, terwijl hij dat wel doet, en de kabel/kaart is gewoon goed. Ik heb al aardig wat uitgeprobeert en afgezocht, maar kom er niet uit. Iemand een idee?

edit: hmm, ok... Bleek dus wel aan de kabel te liggen, was een beetje slecht geknipt aan de router kant. Echter daarna deed het internet het nog niet, wat wel weer lag aan die spyware. Dat heb ik kunnen oplossen met dit proggie.

[ Voor 25% gewijzigd door DeepSeven op 27-08-2004 23:44 ]

Pagina: 1