1680x1050 = de max, 1600x1200 kan dus niet.
Als ik een non breedbeeld reso kies ziet het er vaag uit (beetje troebel). Als ik 1280x800 kies ziet het er wel ietsje beter uit maar ook troebel.
Ik WIL dus PERSE 1680x1050 houden, ik werk met veel programma's en ga straks een opleiding volgen waar je veel moet programmeren dus ik ga echt niets met de resolutie's doen.
Verder heb ik iets aangepast, hij stond op 90 dpi en ik heb hem op 120 gezet zodat de letters iets groter waren, ik heb er niet op gelet dat daardoor de pictogrammen veranderen maar dat zal ik vanavond nog even testen. (volgens mij kwam het dus niet door het aantal dpi want anders was het me wel opgevallen, het komt echt door het breedbeeld).
Maar anyway, ik vind het dus geen ramp, en het is meer een luxeprobleempje, maar het zou toch mogelijk zijn om met een breedbeeld + breedbeeldresolutie goede icoontjes te moeten hebben?
Edit:
Weet nie of mn theme is uitgerekt... Letters etc zien er allemaal wat anders uit omdat ik ze dus op 120 dpi ipv 90 dpi heb gezet, en mn wallpaper van 1152x768 was uitgerekt, maar die heb ik even gefotoshopped en ziet er nu weer goed uit. Ik zal vanavond ook ff de standaard win2000 skin proberen + 90 dpi, (dus alles op standaard).
Kijken of dat wel werkt.
Als jullie verder nog tips hebben die zouden kunnen werken hooor ik die graag want ik vind dit windowstheme wel oke en ik vind 90dpi letters te klein
[
Voor 23% gewijzigd door
Virax op 10-06-2004 14:11
]