Toon posts:

Doom 2 waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde nog eens doom 2 over netwerk gaan spelen, maar ik kan het nergens vinden op het internet. Weet iemand waar je het kunt dowloaden of is het nog steeds een spel dat je moet kopen (ik kwam prijzen van 25 tot 40 dollar tegen)

een url of iets zou handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom ga j niet gewoon even naar intertoys of een andere winkel in de stad die moete ze vast nog wel ergens hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 10:11:
waarom ga j niet gewoon even naar intertoys of een andere winkel in de stad die moete ze vast nog wel ergens hebben ;)
tja daar ben ik geweest, in de hoop voor 5 euro of zo eentje op de kop te tikken, maar nergens te vinden (meer red alert en commandos en shit) ;)
Alleen online dus maar het is me geen 25 piek waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Dimension Plus al geprobeerd? www.dimensionplus.nl.
Het staat niet bij budget, even bellen dus. :)

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel beetje moeilijk worden, met koninginne dag kom je zoeits wel eens tegen.

Hoe dan ook, als je DooM2 weet te bemachtigen moet je zeker ff langs deze site gaan: http://www.doomsdayhq.com/ daar staat jdoom en is een opengl/d3d portering, erg handig onder windows en wat nog beter is, is dat de grafx en lichteffecten stukken beter worden (er zijn ook texture update packs en 3dmodels te downloaden), al met al wordt het bejaarde doom dan toch weer redelijk bij de tijd...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekijk de tientallen andere 'Ik zoek spel X' topics eens. Alle suggesties die daar gegeven worden gaan ook voor jou op: Het zijn steeds dezelfde winkels die spellen verkopen.

Verder mag je ook je mail gaan checken zo, want een halve warez request is een hele warez request.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.