Gisteravond wilde ik mijn pc opfleuren met een theme van de band Tool, die ik van http://www.aaathemes.com/...29665+Tool%20band%20theme wilde downloaden. Heb ik geinstalleerd en ingesteld en ... warempel! Alles is zwart! En nu bedoel ik niet zwart als in "een zwart scherm" maar meer dat ik niets meer kan lezen; m'n desktop geniet nog z'n oude kleuren, maar alle schermpjes, applicaties etc. zijn op de icoontjes na helemaal zwart. Met wat gok bewegingen trachtte ik terug te gaan naar mijn vorige theme. De achtergrond veranderde leuk terug, maar de rest bleef zwart. Ook een system restore hielp niets. Daarna windows opnieuw geinstalleerd (eroverheen dus), met Norton Antivirus gescand, naar spyware gezocht met Spybot, Norton Utilities en TuneUp Utilities erop los gelaten maar het hielp allemaal niets... Ik voel er eerlijk gezegd weinig voor om mijn pc opnieuw te installeren.
Heeft er iemand een idee hoe ik hier aan kom en belangrijker; hoe ik er vanaf kom?
Hoop dat iemand mij kan helpen.
Heeft er iemand een idee hoe ik hier aan kom en belangrijker; hoe ik er vanaf kom?
Hoop dat iemand mij kan helpen.