Beste Allemaal,
Hier waar ik werk hebben we een probleem, we hebben een netwerk camera ( Axis 2100 ) waar via een dos commando "arp -s 10.0.0.180 *mac adres* 10.0.0.158" het ip toekennen aan de camera dat is dus 10.0.0.180 en het ip adres 10.0.0.158 is het IP van de computer waaraan die verbonden is.
Alleen nu het volgende ik kan het IP 10.0.0.180 gewoon pingen, via ftp kom ik er ook op, met telnet ook, maar de bedoeling is dat ik het IP 10.0.0.180 open in mijn webbrowser, want er staat een stukje software al op de camera waarmee je een javaviewer in je browser krijgt.
Alleen ik krijg de steeds de volgende melding als ik 10.0.0.180 in mijn browser probeer te openen:
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, of wat ik eventueel fout heb gedaan ?
Help wanted please !
Met vriendelije groet,
Bram
Hier waar ik werk hebben we een probleem, we hebben een netwerk camera ( Axis 2100 ) waar via een dos commando "arp -s 10.0.0.180 *mac adres* 10.0.0.158" het ip toekennen aan de camera dat is dus 10.0.0.180 en het ip adres 10.0.0.158 is het IP van de computer waaraan die verbonden is.
Alleen nu het volgende ik kan het IP 10.0.0.180 gewoon pingen, via ftp kom ik er ook op, met telnet ook, maar de bedoeling is dat ik het IP 10.0.0.180 open in mijn webbrowser, want er staat een stukje software al op de camera waarmee je een javaviewer in je browser krijgt.
Alleen ik krijg de steeds de volgende melding als ik 10.0.0.180 in mijn browser probeer te openen:
Ook als ik er http:// voorzet maakt het niks uit, ik blijf dezelfde melding krijgen.http://search.msn.nl/dnse...x?FORM=DNSAS&q=10.0.0.180
Er zijn geen resultaten gevonden voor "10.0.0.180".
Probeer het nogmaals door de URL in de bovenstaande adresbalk te typen.
Of zoek op het web naar:
Ga naar MSN Zoeken voor een volledig overzicht van de resultaten voor "10.0.0.180".
--------------------------------------------------------------------------------
Meer informatie over deze fout.
Informatie over zoekresultaten
Heb je gevonden wat je zocht? Feedback verzenden
Ondersteund door MSN Zoeken
©2004 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.
Gebruiksvoorwaarden Door TRUSTe goedgekeurde privacyverklaring
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, of wat ik eventueel fout heb gedaan ?
Help wanted please !
Met vriendelije groet,
Bram