Ok, ik heb problemen met mijn muis. Muis is ps/2 met een adaptertje in de usb poort van mijn laptop en helaas bijna geen reactie, behalve dat hij een onbekend apparaat heeft gesignaleerd op de usb poort.
Softwarematig installeren heeft geen zin, want de laptop wil niet weten dat er een muis aanvast zit. De muis is gewoon microsoft intellimuis (sofware daarvoor kan ik niet vinden voor XP).
Ik ben met het adaptertje naar de winkel geweest en die man stopt hem in zijn usb-poort en de muis doet het gewoon.
Op mijn Desktop geeft de muis alleen dezelfde reactie = onbekend apparaat.
Ik heb alles geprobeerd gegoogled; windows help doorgespit, maar niks helpt. Ook heb ik de muis aangesloten op mijn 3 usb poorten op de desktop en 2 usb poorten op de laptop.
De hostcontrollers en hubs zijn ingeschakeld en werken goed (volgens windows).
Kan iemand mij vertellen welke instelling ik waarschijnlijk niet goed heb. Ik draai op beide computers winXP Pro servicepack-1
Laptop:
P4-Mobile; 512Mb enz.
Desktop:
AthlonXP 2000+; 512Mb; GF4; enz.
Softwarematig installeren heeft geen zin, want de laptop wil niet weten dat er een muis aanvast zit. De muis is gewoon microsoft intellimuis (sofware daarvoor kan ik niet vinden voor XP).
Ik ben met het adaptertje naar de winkel geweest en die man stopt hem in zijn usb-poort en de muis doet het gewoon.
Op mijn Desktop geeft de muis alleen dezelfde reactie = onbekend apparaat.
Ik heb alles geprobeerd gegoogled; windows help doorgespit, maar niks helpt. Ook heb ik de muis aangesloten op mijn 3 usb poorten op de desktop en 2 usb poorten op de laptop.
De hostcontrollers en hubs zijn ingeschakeld en werken goed (volgens windows).
Kan iemand mij vertellen welke instelling ik waarschijnlijk niet goed heb. Ik draai op beide computers winXP Pro servicepack-1
Laptop:
P4-Mobile; 512Mb enz.
Desktop:
AthlonXP 2000+; 512Mb; GF4; enz.