offtopic:
Mijn normale PC is een paar dagen geleden overleden (dank u wel zomerweer) en ik was dus op zoek naar een nieuwe proc, dacht aan koeling, besloot waterkoeling te nemen, daar zat een mooie kast bij met een raampje, ik denk mooier maken, ik kom per ongeluk op een LCD topic, van het één komt het ander en nu ben ik uiteindelijk aangekomen bij het feit dat ik gewoon een mega LCD scherm in mijn nieuwe mega kast wil hebben.
Mijn normale PC is een paar dagen geleden overleden (dank u wel zomerweer) en ik was dus op zoek naar een nieuwe proc, dacht aan koeling, besloot waterkoeling te nemen, daar zat een mooie kast bij met een raampje, ik denk mooier maken, ik kom per ongeluk op een LCD topic, van het één komt het ander en nu ben ik uiteindelijk aangekomen bij het feit dat ik gewoon een mega LCD scherm in mijn nieuwe mega kast wil hebben.
Ik vind de PSOne LCD mod eigenlijk ietsje te klein (maar wel lekker goedkoop), en na veel zoekwerk ben ik bij een car/headrest TFT/LCD uitgekomen, nl de Power Acoustik PT-651MH. Ik heb 'em kunnen vinden voor E 160 (ex S&H).

PT-651MH 6.5” Wide Screen Headrest Monitor
- Amorphous Active Matrix TFT/LCD Screen
- (16:9) Ratio Wide Screen Monitor
- 5 Screen Modes (Full, Stretch, Cinema, Wide, Zoom)
- Injection Molded Case
- OSD On Screen Display
- (NTSC & PAL) Selectable
- Single Video Input
- Remote Control
- Panel Brightness: 450NIT
- Resolution: 1200 x 234
- Dimensions: 6 x 5 x .75”
Met z'n 6" zou 'ie precies moeten passen in je 5,25" bays (of net niet
Is het wat? Wat denken jullie ervan?