Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] 6,5" 16:9 TFT in 3 5,25" drive bays

Pagina: 1
Acties:

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50
offtopic:
Mijn normale PC is een paar dagen geleden overleden (dank u wel zomerweer) en ik was dus op zoek naar een nieuwe proc, dacht aan koeling, besloot waterkoeling te nemen, daar zat een mooie kast bij met een raampje, ik denk mooier maken, ik kom per ongeluk op een LCD topic, van het één komt het ander en nu ben ik uiteindelijk aangekomen bij het feit dat ik gewoon een mega LCD scherm in mijn nieuwe mega kast wil hebben.

Ik vind de PSOne LCD mod eigenlijk ietsje te klein (maar wel lekker goedkoop), en na veel zoekwerk ben ik bij een car/headrest TFT/LCD uitgekomen, nl de Power Acoustik PT-651MH. Ik heb 'em kunnen vinden voor E 160 (ex S&H).

Afbeeldingslocatie: http://www.poweracoustik.com/images/PT-651MH.jpg

PT-651MH 6.5” Wide Screen Headrest Monitor
- Amorphous Active Matrix TFT/LCD Screen
- (16:9) Ratio Wide Screen Monitor
- 5 Screen Modes (Full, Stretch, Cinema, Wide, Zoom)
- Injection Molded Case
- OSD On Screen Display
- (NTSC & PAL) Selectable
- Single Video Input
- Remote Control
- Panel Brightness: 450NIT
- Resolution: 1200 x 234
- Dimensions: 6 x 5 x .75”

Met z'n 6" zou 'ie precies moeten passen in je 5,25" bays (of net niet :?) Verder weet ik ook niet wat voor power die moet krijgen, maar standaard auto voltage is volgens mij 12 volt dus dat komt mooi overeen met je voeding.

Is het wat? Wat denken jullie ervan?

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
dat past dus niet tenzij je het scherm 90 graden draait... 5,25 inch brede sloten en een 6 inch scherm... 8)7

Mn 3D printer blogje..

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:46
Tja, beetje logisch denkwerk kan nooit kwaad... 6" scherm. 5.25" bay. Wat denk je zelf? :?

[ Voor 10% gewijzigd door Fire69 op 10-06-2004 07:28 ]

Verwijderd

6 inch is nog altijd diagonaal.... Dus zou volgens mij wel degelijk moeten kunnen.

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 10:27

BJD

als je hier kijkt dan zie je dat dat zogenaamde 5" schermpje net zo breed als een fdd is.
Dus waarschijnlijk past het wel.

Btw, 5,25" is toch van linksboven naa rechtsonder en 6" toch ook?
Dat wil niet zeggen dat het dan niet past: 6" scherm is veel hoger.

[ Voor 33% gewijzigd door BJD op 10-06-2004 07:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 07:46:
6 inch is nog altijd diagonaal.... Dus zou volgens mij wel degelijk moeten kunnen.
Nope
Dimensions: 6 x 5 x .75”
Hij is dus 6 x 5 x 0.75, dus dat gaat niet passen.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-11 16:22
Er staan toch dimensions bij?!? Hij is 6 x 5 x .75 inch.
Lijkt mij dus 6 inch breed, en 5 inch hoog. En dus blijkbaar .75 inch diep.

Systemspecs

Verwijderd

idd

Tenzij je je bays serieus wil verbouwen of het scherm 90 graden wil draaien zal het niet passen. Je zou ook eens kunnen denken aan een andere plaats in je case: bijvoorbeeld de zijkant.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 07:51 ]

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 10:27

BJD

BredeP schreef op 10 juni 2004 @ 07:48:
Er staan toch dimensions bij?!? Hij is 6 x 5 x .75 inch.
Lijkt mij dus 6 inch breed, en 5 inch hoog. En dus blijkbaar .75 inch diep.
het scherm of de behuilzing? We zijn hiero toch tweakers?

[ Voor 68% gewijzigd door BJD op 10-06-2004 07:49 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-11 16:22
Er staat bij de specs dat de afmetingen zoals genoemd zijn, dus reken maar incl. behuizing.

Systemspecs

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:38
Nou is het wel zo dat de 5.25" van de benaming slaat op de grootte van de CD's (eigenlijk de oude floppy's) zo'n bay is groter dan dat. Ik heb even gezocht en het bljikt dat een bay zelf 5.75" x 1.63" is

Helaas, het gaat nog steeds net niet passen, maar die behuizing eraf halen zou wel genoeg ruimte moeten geven om dat LCD'tje 0.635 cm kleiner te maken (zoveel meer heb je nodig, omgerekend)

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat gaat makkelijk. Heb je dat LCD al gekocht of is dit theoretisch? Als je hem al gekocht hebt dan kun je met 2x meten jouw vraag beantwoorden.

edit:
Wat hebben die dingen een rare resolutie. Volgens mij tellen ze d esubpixels horizontaal. 400pixels x 3 subpixels (RGB) = 1200
Dat is wel een beetje verneukratief.

[ Voor 38% gewijzigd door Juup op 10-06-2004 12:00 ]

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• BoomSmurf
" Omg, een 5.25inch is toch gewoon 5.25inch " |:( 8)7 En het dan ook nog op zo'n manier zeggen dat het lijkt alsof ik degene ben die dom is.

Nee jongens, de floppy die erin kon was 5.25"

Anyways, volgens mijn meetlat is 'ie precies 6", maar binnen-in zal ie dan waarschijnlijk iets smaller zijn. Nja dan ga ik eens kijken naar de 5.6" 4:3...

• BoomSmurf
Juup schreef op 10 juni 2004 @ 11:57:
Dat gaat makkelijk. Heb je dat LCD al gekocht of is dit theoretisch? Als je hem al gekocht hebt dan kun je met 2x meten jouw vraag beantwoorden.

edit:
Wat hebben die dingen een rare resolutie. Volgens mij tellen ze d esubpixels horizontaal. 400pixels x 3 subpixels (RGB) = 1200
Dat is wel een beetje verneukratief.
Ik heb em nog niet, ben er nog over aan het denken (als ik em al had dan zou ik denk ik de vraag ook niet stellen ;)). Zal op zijn vroegst pas over een maand zijn, maar ik kijk vast rond :) Ja ze tellen het idd met subpixels, dus de resolutie is allemaaal niet zo denderend hoog, jammer dat ik 'em niet eerst in action kan zien.

• hellfire_ultd
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-11 06:38

hellfire_ultd

Effe checke!

Ik heb net even nagemeten, en een 5.25" cdrom speler die ik hier heb liggen is 14,8 cm breed. Dat is iets meer dan 5.75". Als je de behuizing er af haalt dan past dat makkelijk!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

@TS> waar had je hem ook alweer gezien voor 160 euri?
Pagina: 1