Toon posts:

PCI 2.2 <> PCI 2.3 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand het verschil is tussen PCI 2.2 en PCI 2.3?
En is misschien 1 van deze 2 ook 66 MHz?

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:07

The Third Man

The Third Jellyfish

Google naar 'pci bus', klik op Download Specifications, klik op PCI Conventional en dan op 'Summary of changes from PCI 2.2 to PCI 2.3'. Is dat nou zo moeilijk?

Verwijderd

Topicstarter
Als eerste bedankt voor je antw.

Ten tweede word ik er schijtziek van dat als je een vraag stel top GOT dat je altijd wordt afgezeken. Als je op “All mighty Google” gaat kijken krijg je echt niet de informatie die je zoekt. Voor mij is GOT echt geen plek meer waar ik graag vragen ga stellen! :(

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 01:24:
Als eerste bedankt voor je antw.

Ten tweede word ik er schijtziek van dat als je een vraag stel top GOT dat je altijd wordt afgezeken. Als je op “All mighty Google” gaat kijken krijg je echt niet de informatie die je zoekt. Voor mij is GOT echt geen plek meer waar ik graag vragen ga stellen! :(
Goed, dan heb je al de eerste stap begrepen:

GoT is geen helpdesk :o

GoT is een discussieforum waar de regel geldt dat je evenveel kwaliteit aan output krijgt als dat je input doet. Als jij een karige topicstart doen van twee korte zinnen zonder enige melding van je zoekwerk, van wat je zoal geprobeerd hebt of bedacht hebt, dan kun je hoog en laag schijtziek worden, maar dan ga je geen hoge kwaliteit output krijgen.

Herlees nog maar eens een keer de GoT Huisregels, het staat er allemaal in.

Wil je een forum waar je wel vragen mag stellen zonder enige voorwerk of omkadering, dan kan ik je www.beginnersweb.nl en www.iksnaphetniet.nl aanraden :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.