Toon posts:

fout tijdens laden van besturingssysteem

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
fout tijdens laden van besturingssysteem is het geen wat ik krijg na het opstarte vanaf de bootable xp disk een partitie gemaakt te hebbe ntfs geformateerd.
vervolges reboot en dan de volgende fout krijg: fout tijdens laden van besturingssysteem
wie kan mij hierbij helpen

alvast heel erg bedankt

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:17

Just_I

What did you just say?

Ûûhuh :/ wat zijn precies de fout meldingen of lees ik er nou overheen

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Tweeker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10-2023

Tweeker

1 + 1 = 3

Misshien moet je wat duidelijker omschrijven wat precies je bedoeling is... ik kan er geen kaas van maken eerlijk gezegd.

Heb je de partitie aangemaak MET een installatie, heb je een partitie zomaar geformatteerd?
Heb je een extra schijf bijgezet en geformatteerd?

[ Voor 38% gewijzigd door Tweeker op 10-06-2004 01:05 ]

1 + 1 = 3

Verwijderd

Topicstarter
de bedoeling is om windows xp op de pc te installeren en na het copieren van de bestanden bij het eerste gedeelte van de install waar je ook je partititie aanmaakt en formateerd dan copieert ie wat bestanden en vervolgens word er gereboot en dan zou die automatisch verder moete gaan met de installatie maar dan krijg ik dus die fout

• Tweeker

Tweeker

1 + 1 = 3

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 01:05:
de bedoeling is om windows xp op de pc te installeren en na het copieren van de bestanden bij het eerste gedeelte van de install waar je ook je partititie aanmaakt en formateerd dan copieert ie wat bestanden en vervolgens word er gereboot en dan zou die automatisch verder moete gaan met de installatie maar dan krijg ik dus die fout
Zitten er nog meer harde schijven in je Systeem? Heeft hij uberhaupt al wel eens van die schijf gestart of is dit de eerste installatie van de machine?

wellicht dat je eens op google moet kijken, dan kom je onder andere op microsoft support uit, wel engelstalig, maar moet vast lukken

[ Voor 26% gewijzigd door Tweeker op 10-06-2004 01:14 . Reden: typo ]

1 + 1 = 3

Verwijderd

Topicstarter
GOTTER schreef op 10 juni 2004 @ 01:06:
[...]

Zitten er nog meer harde schijven in je Systeem? Heeft hij uberhaupt al wel eens van die schijf gestart of is dit de eerste installatie van de machine?
geen meerdere hd's en dit is niet de eerste installatie op de machine

edit: en dit is niet mn eerste poging al 2 keer op ntfs gedaan zelfde fout elke keer nu is op fat32 geprobeerd zelfde fout nog steeds

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 01:11 ]

• Tweeker

Tweeker

1 + 1 = 3

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 01:08:
[...]

geen meerdere hd's en dit is niet de eerste installatie op de machine

edit: en dit is niet mn eerste poging al 2 keer op ntfs gedaan zelfde fout elke keer nu is op fat32 geprobeerd zelfde fout nog steeds
zie mijn toevoeging in vorige bericht

1 + 1 = 3

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04 13:34

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Je bent niet erg vrijgevig in informatie. Krijg je een melding of zie je alleen maar een knipperende cursor? Doe je monitor het nog of springt hij op stand by. Draait je cd in de drive? Is er harde schijf activiteit? Kun je wat meer info geven? Wij kunnen vanaf hier namelijk niet weten wat er allemaal gebeurt terwijl hij het niet meer doet.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:24
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 00:57:
fout tijdens laden van besturingssysteem is het geen wat ik krijg na het opstarte vanaf de bootable xp disk een partitie gemaakt te hebbe ntfs geformateerd.
vervolges reboot en dan de volgende fout krijg: fout tijdens laden van besturingssysteem
wie kan mij hierbij helpen

alvast heel erg bedankt
Ikke nie gebrip wa je bedoel ...

Lees even je topic door, verbeter je post zodat er normaal nederlands staat en geef meer info.

-

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Mjah - zoals je ziet begrijpt niemand precies wat je bedoelt. Om nou te voorkomen dat we hier een heleboel berichten heen en weer aan gaan besteden om je eigenlijke bedoeling duidelijk te krijgen stel ik voor dat je even een nieuw topic opent waarin je heel duidelijk:

- Een goede topic titel kiest die voldoet aan de Windows Operating Systems Policy
- Een duidelijke en heldere omschrijving geeft van je probleem, de situatie waarin dit probleem zich voordoet en eventuele exacte foutmeldingen opschrijft.
- Je vertelt wat je zelf al gedaan hebt.

Let vooral op het feit dat de mensen die jouw berichten lezen niet bekend zijn met jouw PC en ook niet jouw urenlange gezwoeg al gezien hebben - ze weten dus niet wat jij al gedaan hebt en jouw topicstart dient ervoor dat te vertellen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.