Toon posts:

software om statestieken te tonen van benchmarkscores

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zoek een programma waarin in benchmarkscores kan invoeren, en deze dan over de tijd heen statistische vergelijkingen mee kan uitvoeren.

Het gaat er namelijk om dat we bedrijfsprocessen benchmarken met verschillende andere bedrijven, en deze scores willen we dan met elkaar vergelijken. Ook zou het handig zijn als we over een jaar kunnen vergelijken of de scores veranderd zijn ten opzichte van elkaar.

Ik heb genoeg programma's gevonden waarbij gegevens uit een database gehaald worden, maar ik zoek eigenlijk een los programma waarbij de input (benchmarkscores) en uitput (rapporten met grafieken e.d.) geintegreerd zijn in 1 pakket. Het liefst ook nog met rapportages die via een browsen zijn uit te lezen.

Alvast bedankt voor jullie reacties

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:59

Xymox

Determinism rulez !

Wat zijn dat voor 'benchmarks' ?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn benchmark scores die van 1 tot 100 gaan. De de scores zijn gegeven aan de hand van interviews en prestatie indicatoren.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 16:34 ]