Slim. Is net zoiets als dat Milosevic zegt dat hij het Internationaal Gerechtshof niet erkend.
Met Europa heb je te maken, en dat wordt alleen maar meer, dus doen alsof het niet bestaat is gewoon oogkleppen op hebben.
Bovendien vind ik dat je in een democratie
altijd moet stemmen, desnoods op een partij die Nederland ASAP uit de EU wil of blank of wat dan ook. Hoewel het een recht is, vind ik het eigenlijk meer een plicht, want deze staatsvorm staat of valt bij een goede vertegenwoordiging van het volk (als je niet stemt, moet je ook niet klagen).
Wat moet ik trouwens met stelling 11? "Onder strenge voorwaarden moet genetische modificatie in de landbouw worden toegestaan."
Ik ben het ermee oneens in de zin van dat gen. mod. juist gestimuleerd moet worden en veel makkelijker gedaan moet kunnen worden. Echter gezien de (volledig op foutive aannames gebaseerde) angst die er bij veel mensen voor gen. mod. leeft, denk ik dat de stemwijzer denkt als ik oneens kies dat ik helemaal geen gen. mod. goedkeur.
Na bij stelling 11 maar voor eens gekozen te hebben kwam ik trouwens op D66 uit, en die partij had idd al mijn voorkeur, hoewlel ik me eigenlijk nog niet verdiept heb in de materie. Ik mag nog niet stemmen nml
Hoe staat D66 eigenlijk tegenover softwarepatenten/EUCD?
[
Voor 11% gewijzigd door
Brent op 09-06-2004 23:54
]