Een vriend van mij heeft n Radeon 9800 en sinds hij die heeft heeft hij er broblemen mee en kan geen enkel spel lang spelen soms al na 10min. en soms na 40min. eerst dacht ik dat het lach aan de tempratuur maar die was gewoon goed gecontroleerd met een sensor was 40 graden daar lag het dus niet aan en aangezien het de 2e Radeon 9800 was de 1e had de zelfde problemen en is omgeruild nu hebben we het volgende gedaan:
Windows opnieuw geinstalleerd
Drivers geinstalleerd en opnieuw geinstalleerd
Laatste DirectX 9 Versie geinstalleerd
Voltages gecontroleerd
Tempratuurgeconroleerd
Bios instellingen veranderd
Nieuwe Voeding Q-tec 550watt niet de beste maar zou voldoende moeten zijn
Moederbord is niet verouder
Asus.. P2.4ghz
512MB geheugen
Aangezien de kaart het wel een tijdje het goed doet denk ik niet dat het moederbord ofzo beschadigs is de fout die hij krijgt is is iederex weer met vpu recover dat het niet mogelijk was het beeld te herstellen
Aangezien andertopics niet geheel overeen kwamen of verouderd waren heb ik deze geopend
Alvastbedankt
Windows opnieuw geinstalleerd
Drivers geinstalleerd en opnieuw geinstalleerd
Laatste DirectX 9 Versie geinstalleerd
Voltages gecontroleerd
Tempratuurgeconroleerd
Bios instellingen veranderd
Nieuwe Voeding Q-tec 550watt niet de beste maar zou voldoende moeten zijn
Moederbord is niet verouder
Asus.. P2.4ghz
512MB geheugen
Aangezien de kaart het wel een tijdje het goed doet denk ik niet dat het moederbord ofzo beschadigs is de fout die hij krijgt is is iederex weer met vpu recover dat het niet mogelijk was het beeld te herstellen
Aangezien andertopics niet geheel overeen kwamen of verouderd waren heb ik deze geopend
Alvastbedankt
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 22:26 ]