Toon posts:

Kazaa Lite connect op 1 PC niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis al jaar en dag een draadloos netwerkje met een servertje. Op alle 2 de PC's zit kazaa lite 2.4.0 (nederlandse editie) en deze werken perfect.
Nu heb ik een nieuwe PC gekocht met een ingebouwde WLAN-kaart. Dus zet ik het MAC-adres in de lijst van me AP, WEP op de nieuwe PC, Kazaa derop (zelfde versie).
Internet macheert, MSN,... Kortom alles, behalve....... Kazaa lite!

De instellingen zijn voor zover ik kan zien op alle PC's dezelfde. Ze gebruiken alle 3 poort 1107 (standaard zo ingesteld door kazaa).
Maar als die nieuwe PC probeert te connecten blijft die hangen op Verbinden en zie ik dat mijn firewall enkel upload, maar blijkbaar geen response krijgt.
De firewall + instellingen zijn trouwens ook op alle PC's dezelfde!

Ik begrijp dit ECHT niet!!! Ok, ik zal duz gewoon moeten downloaden vanop de andere computers, maar ik wou toch even weten hoe dit nou komt???
Ik heb echt wel wat ervaring op netwerkgebied, maar dit gaat me petje (aka logica) te boven!

Edit: Aan het AP, server,... kan het niet liggen, want de andere 2 PC's kunnen wel connecten!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 22:23 . Reden: Ap, server,... zijn niet de oorzaak ]

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Ik heb ook een pc waarop kazaa lite niet werkt... Dezelfde versie als jij hebt. op mijn pc werkt ie wel gewoon. Het heeft ook een tijdje niet gewerkt op mijn pc, maar na een keer formatteren werkte het ineens weer wel.... Heel vaag! Alle instellingen zijn namelijk gewoon hetzelfde (router etc.)

Ik denk dus niet dat je er iets aan kunt doen.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:22

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Hmm.. zelfde probleem als ik heb gehad... Ik had eerst dus kazaa lite op mijn pc geinstalleerd staan (werkend), maar omdat de pc regelmatig foutmeldingen gaf heb ik de pc opnieuw geinstalleerd.
Na de installatie dus programma's installeren die ik regelmatig nodig had, en dus ook kazaa lite. Ding opgestart en bleef maar "connecting" geven.. Na een uur had ie nog geen verbinding, terwijl internet en netwerk wel perfect werkte, dus kazaa lite eraf geknikkerd en kazaa resurection erop geinstalleerd.. En natuurlijk.. deze kreeg wel binnen 5sec verbinding.. Deze weer eraf gegooid, lite er weer op, geen verbinding.. Mja.. nu gebruik ik dus ook maar resurection ipv lite.. (Werkt toch hetzelfde)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt, ik zal dus inderdaad die Kazaa Resurection maar eens proberen. En inderdaad: zeer vaag :?

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-05 19:59

Rubman

Retarded or just overjoyed!

ik heb nu dus hetzelfde met kazaa lite resurrection (hij verbind gewoon niet) hij werkt verder prima maar maakt absoluut geen verbinding.
dit is dus alleen zo op mijn eigen pc (op die van me pa doet hij het gewoon) het is net een verse instalatie van windows dus heb geen zin om opnieuw te gaan installeren enzo.
iemand mischien een oplossing al gevonden?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken