Toon posts:

Autocad 2004

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik heb best wel een ingewikkelde vraag, hier komtie:

nou ik ben nu tekeningen aan t samenvoegen, dus heb ik ze op 1 blad in Model staan. nu heb ik alle tekeningen aparte op aparte layouts staan, kan ik nu de naam van die layout ook in de tekening krijgen zonder het zelf te typen??

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Que?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Lief dat je het op Italiaans / Spaans whatever gegooid hebt, maar hier is ie niet echt mee geholpen... :*

Even pa gevraagd... hij zegt, dat je gewoon een tekstkader aan kan maken daar in de naam typen; maar dat is natuurlijk handmatig.

Als je iets van 'workspace' of 'viewspace' meer gebruikte :? zou het wel mogelijk moeten zijn, automatisch de naam erin jotten, maar hij wist het zo niet.
Heb je een boek over Autocad?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
zo simpel wist ik t nou ook wel uit te leggen. maar denk dat hij zoiets automatisch wil hebben. script schrijven lijkt me...
Heb wel een boek, maar ga daar nu niet in neuzen : Autocad 2002 Door Ir Boeklagen

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Staat hier ook ja. My fault, ik zag even je sig, icon en ondertitel niet :+

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
mjaja.....

hier heb ik dus nog steeds niks aan
ik hou me nog aanbevolen voor verdere opties en ik ga zelf ook nog wel verder zoeken.

Greetz

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:05

Pelle

🚴‍♂️

Wat zegt Google? Wat zegt de helpfunctie? Wat zegt de handleiding? Wat zegt de autocad support?

Als dit kan, dan staat het ergens beschreven, en meestal ook nog op een logische plaats.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.