Het is zover! De eerst games zijn uit die niet meer draaien op mijn systeem. Ik ben de trotse bezitter van een systeem met de volgende specs:
Athlon xp 2000+
512 MB ddr 266
Geforce MX420!!!!!!!!!
In principe voldoet mijn systeem nog prima, een upgrade van de videokaart is echter noodzaak. Ik speel eigenlijk alleen maar Medal of Honor: allied assault, maar wil wel eens iets anders fatsoenlijk kunnen spelen.
Ik heb voor mezelf 2 opties bij elkaar gesearched, op basis van GOT, Toms Hardware en Anandtech: ATI Radeon 9600 pro en de Radeon 9800 pro.
Nu wil ik van alle zeer competente lezers van dit verhaal het volgende weten:
- Heeft het nut om een redelijk dikke videokaart als een 9800 pro in mijn systeem te prikken. Of is het overkill gezien mijn specs.
- Hebben jullie ervaringen met mindere processors en een dikke videokaart.
BVD
Athlon xp 2000+
512 MB ddr 266
Geforce MX420!!!!!!!!!
In principe voldoet mijn systeem nog prima, een upgrade van de videokaart is echter noodzaak. Ik speel eigenlijk alleen maar Medal of Honor: allied assault, maar wil wel eens iets anders fatsoenlijk kunnen spelen.
Ik heb voor mezelf 2 opties bij elkaar gesearched, op basis van GOT, Toms Hardware en Anandtech: ATI Radeon 9600 pro en de Radeon 9800 pro.
Nu wil ik van alle zeer competente lezers van dit verhaal het volgende weten:
- Heeft het nut om een redelijk dikke videokaart als een 9800 pro in mijn systeem te prikken. Of is het overkill gezien mijn specs.
- Hebben jullie ervaringen met mindere processors en een dikke videokaart.
BVD