Toon posts:

[xp] sluit af na een minuut

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey als ik op uitschakelen duw dan reageert mijn pc niet en kan ik nog verder doen zonder problemen met de programma's die nog openstonden maar als ik een ander programma wil openen zegt hij dat het niet kan omdat het windows werkstation word afgesloten en na een minuut sluit mijn pc af.

Ik heb zonet mijn pc nog meer geformatteerd dus ja ik weet echt niet hoe het komt... :(:(

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-03 11:41

Strikie

Athletics

Gebruik de search, er zijn zat topics over!

[ Voor 10% gewijzigd door Strikie op 09-06-2004 22:10 ]

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:07:
Hey als ik op uitschakelen duw dan reageert mijn pc niet en kan ik nog verder doen zonder problemen met de programma's die nog openstonden maar als ik een ander programma wil openen zegt hij dat het niet kan omdat het windows werkstation word afgesloten en na een minuut sluit mijn pc af.

Ik heb zonet mijn pc nog meer geformatteerd dus ja ik weet echt niet hoe het komt... :(:(
En wat is het eerste wat je doet na format ?

Ja hoor windowsupdate draaien, gaatjes dichten voor de wormpjes.

Met shutdown -a in cmd box kan je shutdown aborten en dan snel windowsupdates installeren.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
beter is natuurlijk eerst de firewall op je internetverbinding inschakelen voor je internetverbinding maakt. De windows xp firewall will do.

edit: dit dus na een clean install, als je al geinfecteerd bent helpt het niet ;)

[ Voor 24% gewijzigd door bigfoot1942 op 09-06-2004 22:17 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zou zeggen kijk hier even rond bij de FAQ's Policy's en HowTo's want dit ziet eruit als een standaard virusje :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.