Ik ben gisteren bij Alternate geweest en heb daar een nieuwe 80GB HDD voor mijn laptop te halen omdat mijn huidige te klein werd. Ik heb daar gelijk een Sitecom 2.5 Inch hdd behuizing bijgehaald om mijn huidige 20 GB hdd in te stoppen. Zo gezegt zo gedaan. De nieuw HDD werkt perfect alleen mijn oude hdd in de behuizing doet het dus niet op mijn laptop. Er zitten 2 lampjes op een rode en een groen. De rode gaat branden maar je hoort de hdd niet opspinnen. Als ik hem aan mijn normale desktop zet doet hij het wel gewoon, dit lijkt me dus een stroom probleem. Nu zit er een extra usb kabel bij om de hdd van extra stroom te voorzien die er dus in, doet hij nog niks, behalve het rode lampje dan. Deze brand trouwens ook op mijn Desktop. Als ik eerst die stroom kabel erin stop en daarna mijn USB stekken gaat hij aan maar na een paar seconde valt hij weer uit en spint hij weer op.
Nu is mijn vraag hoe kan dit dat hij niet op mijn laptop werkt maar wel op men desktop.
Extra info: men laptop heeft USB 1.1 en USB 2.0 op allebij hetzelfde probleem.
mijn desktop heeft alleen USB 1.1 en daar werkt het gewoon goed op. Op een andere pc met USB 1.1 trouwens ook.
Dit is de behuizing, hij wijkt iets af want hij is iets ronder maar deze hebt ik dus bij alternate gekocht.
Extra info: men laptop heeft USB 1.1 en USB 2.0 op allebij hetzelfde probleem.
mijn desktop heeft alleen USB 1.1 en daar werkt het gewoon goed op. Op een andere pc met USB 1.1 trouwens ook.
Dit is de behuizing, hij wijkt iets af want hij is iets ronder maar deze hebt ik dus bij alternate gekocht.