Toon posts:

Asus v7700 overclocken help mij!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,
ik heb een asus v7700 en met 3dbenchmark2000 haal ik de lage score van 1596. dit wil ik graag omhoog hebben maar ik weet niet hoe ik dat moet doen. Ik heb geen verstand van overclocken en ik hoop dat jullie mij kunnen/willen helpen.

Asus cuv4x, intell pentium III 800EB, 256 sdram, 40,9 gb Maxtor 7200 rpm, soundblaster LIVE 1024, Asus V7700 deluxe, 17" Sony Flatron Trinitron Multiscan E220

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens de standaard asus drivers, misschien een detonator proberen??????

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:11
He hallo, heb jij al wel de nieuwste detonator drivers van Nvidia gedownload. Dit maakt al een wereld van verschil. Verder kun je verschillende tweakproggies downloaden (powerstrip, tntclock) of op www.3dgpu.com onder tweaking een regje downloaden waarmee je je kaart in beeldschermsettings mee kunt tweaken. Dat moet je score al hoger maken. Maatje van me heeft ook een geforce2 welliswaar een MX, maar heeft hem ook overgeclocked en haald een score van 5400. OP een PIII-800@960.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de detonator 6,49 gedown maar ik begrijp em niet ik krijg dat beeldje met die 2 vierkantjes. van powerstrip snap ik ook niet echt veel.

Verwijderd

Met jou systeem moet je makkelijk 6000 punten kunnen halen zonder overklokken. Er is iets niet helemaal goed.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet eigenlijk niet waar ik die detonator drivers moet installen, met winzip open ik em en dan heb ik alemaal dll bestanden en een exe en als ik die exe open krijg ik dat schermpje met 2 vierkantjes om me beeld goed te stellen

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 december 2000 10:12 schreef god0631 het volgende:
Met jou systeem moet je makkelijk 6000 punten kunnen halen zonder overklokken. Er is iets niet helemaal goed.
Wat kan er dan niet goed zijn, ik baal best wel ervan als ik kscores van jullie zie en dan me eigen

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Download van www.viatech.com de nieuwste 4in1 drivers en installeer die.. installeer de ago driver in turbo-mode..

Greetz Adder

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai trouwens Windows Me kan dat er iets mee te maken hebben, En ADDER kan je de complete url geven ik kan em niet vinden

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 december 2000 10:17 schreef Black_Adder het volgende:
Download van www.viatech.com de nieuwste 4in1 drivers en installeer die.. installeer de ago driver in turbo-mode..

Greetz Adder
He Black_adder die nieuwe via driver heeft me goed geholpen van 1596 naar 5017 dat is wel een stukkie beter denk ik, kan ik hem nog hoger krijgen of is dit wel het maximale.
*D

Verwijderd

Topicstarter
Nou iedereen blijf lekker door replyen ik ga werken en dan kijk ik vanavond of er nog veel replys zijn gekomen BVD

Thanx to everyone

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

je unzipt die bestanden in een directory
dan rechter muisknop op 'deze computer' en dan 'eigenschappen' dan naar tabblad 'apparaatbeheer' onder 'beeldschermadapters' staat als het goed is je videokaart. klik die naam van je videokaart aan en doe 'eigenschappen'.
dan tabblad 'stuurprogramma' en druk op de knop 'stuurprogramma bijwerken'.
knop 'volgende'. dan krijg je een keuze tussen twee opties. kies de onderste. ('een lijst van alle stuurprogramma's.....').
en dan doe je 'diskette' en selecteer je de directory waar je die zip-file hebt uitgepakt. That's it!

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Waarom ga je je geforce niet overclocken?
Met coolbits kan dat heel prima :)!
Kijk hier maar eens hoe dat moet: http://www.rorupc.nl/reviews/geforce2/
Pagina: 1