Hallo!
Ik heb een week geleden in losse onderdelen een Shuttle SB75g2 gekocht.
En als ik een dvd wil rippen of de dvdspeler benchmark, of bijvoorbeeld unrealtournament instaleer valt winamp uit. Zodra de activiteit afgelopen is en ik start winamp overnieuw op dan werkt het wel weer.
Ik dacht eerst dat het een voedings probleem was maar ik heb mijn prescott CPU vervangen door een Northwood variant en dat scheelt nogal in voltage, maar het probleem is er nog steeds..
Een zwaardere voeding kan niet in mijn shuttle, ik heb al de zwaarst verkrijgbare (250 watt pfc)
Overige hardware,
2x 160gig sata in raid-0
Radeon 9800Pro
Lite-on dvd-r /dvd+r 8x met dual layer support
Laatste Force Aspi geinstaleerd.
En intel INF drivers.
Iemand enig idee wat ik verder nog zou kunnen doen?
Oja, dvd decrypter wil maar op 2.5 speed rippen
nero speedtest zegt dat hij maximaal 27x kan lezen.
dat vind ik wel gek want hij moet 40x cdrom kunnen lezen en 12x dvd kunnen lezen
Ik heb een week geleden in losse onderdelen een Shuttle SB75g2 gekocht.
En als ik een dvd wil rippen of de dvdspeler benchmark, of bijvoorbeeld unrealtournament instaleer valt winamp uit. Zodra de activiteit afgelopen is en ik start winamp overnieuw op dan werkt het wel weer.
Ik dacht eerst dat het een voedings probleem was maar ik heb mijn prescott CPU vervangen door een Northwood variant en dat scheelt nogal in voltage, maar het probleem is er nog steeds..
Een zwaardere voeding kan niet in mijn shuttle, ik heb al de zwaarst verkrijgbare (250 watt pfc)
Overige hardware,
2x 160gig sata in raid-0
Radeon 9800Pro
Lite-on dvd-r /dvd+r 8x met dual layer support
Laatste Force Aspi geinstaleerd.
En intel INF drivers.
Iemand enig idee wat ik verder nog zou kunnen doen?
Oja, dvd decrypter wil maar op 2.5 speed rippen
nero speedtest zegt dat hij maximaal 27x kan lezen.
dat vind ik wel gek want hij moet 40x cdrom kunnen lezen en 12x dvd kunnen lezen