Toon posts:

Internet bridgen over Wireless clients in Ad-Hoc mode *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een windows 2003 server staan deze shared internet voor het netwerk via ip adres 192.168.0.1.

Nu heb ik aan het netwerk en computer hangen met een asus wifi home kaart met zo`n antenne. (windows 2000)

Maar nu wil dus mijn laptop draadloos maken via een pcmcia kaartje.
Ik heb verbinding tussen deze 2 computers dus de windows 2000 en de laptop maar nu wil ik dus ook internet op de laptop maar ik krijg geen verbinding met de server want ik kan niet 2 kaarten bundelen in windows 2000.

Heeft iemand hiervoor een oplossing.

Groetjes,

Verwijderd

Welkom op GoT, ik raad je aan om wat faqs door te lezen zoals het forumgedrag, en de faqs van de Network Troubleshooting. Daar staat een hoop in.

Have fun hier :)

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:16

UTM

Hier heb je wat hulp. Veel topics aangaande dit probleem, veelal met juiste/informatieve antwoorden. Succes ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar het internet is gewoon gedeeld dat werkt allemaal prima maar ik wil zeg maar buiten mijn domain een extra netwerk maken die dus gebruik maakt van een peer to peer draadloos netwerk maar deze zit dus niet aan gesloten op het domain en kan ik dus niet in verbinding krijgen met 192.168.0.1 van mijn server.

Ja ik kan het nogal krom uitleggen ik hoop dat dit iets beter is.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Je moet dan je normale NIC en de WLAN-NIC bridgen. Dat kan niet standaard in W2k, dus zul je even moeten zoeken voor 3rd-party software.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

PNS > NT

LinkedIn
Instagram

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:44

Koffie