Hallo mede-tweakende ET verslaafden.
Ik speel al sinds een klein jaar ET, het is een geweldig spel maar sinds een week of 2 lukt het me niet meer om een fatsoenlijk potje te spelen
het is nu zo dat elke keer als ik speel me comp vastloopt en de melding van windows te voorschijn komt (die standaard verzend zooi)
Ik dacht het zal vast liggen aan mijn systeem dat al een tijdje draait en heel erg veel mee gekloot is (vanwege afstudeerproject).
Dus ik heb een nieuwe windows installatie gedaan en daarna alle drivers geinstalleerd windowsupdate gedraaid en mijn virus scanner alle updates laten downloaden
vervolgens weer enemy territory geinstalleerd en daarna patch 1.02 eroverheen gegooid.
en tot mijn verbazing heb ik nog steeds problemen tijdens het spelen.
het beeld freezed en het geluid blijft ook hangen. soms komt de windows melding en soms moet ik gewoon resetten om verder te kunnen.
mijn specs:
AMD XP 3000 + @ 3200+ (11x200) (1,7v)
Asus A7N8X deluxe
1024 mb twinmos PC-3200 @2,8 V (2x512 mb)
Hercules 9800 Pro @ standaard waarden + Zalman HP-C80 koeler
Maxtor 160 GB schijf 8mb cache
1x DVD Rom
1x DVD Writer Nec 1300A
Chieftec Dragon Server tower 360 W + 3 Casefans + 1 casefan "geknutseld" op de videokaart
Windows Xp Professional Service pack 1 + alle updates
Muis toetsenbord etc.
Dit is wat ik tot nu toe heb gedaan om probleem op te lossen:
Punkbuster handmatig geupdate via progje
diverse driver geprobeerd.
gespeeld met instellingen in ET
.BAT filetje gemaakt dat het ouwe profiel verwijderd en zorgt dat de resolutie niet steeds veranderd.
Ik ben er nu al een aantal dagen mee bezig en heb rondgezocht op GOT en internet maar vond elke keer niet de antwoorden.
Dus wie heeft er nog tips voor mij of een oplossing want ik word er een beetje wanhopig van wil gewoon weer lekker fraggen zoals vroegah
ohw ja dit zijn de temps van me systeem
proc idle 42 C (is wel 25 graden in me kamer)
proc stressed 58 C
mb 28 C
En de voltages :
+12 = 12,544
+ 5 = 4,865
+3,3 = 3,36
vcore is 1,71
Ik speel al sinds een klein jaar ET, het is een geweldig spel maar sinds een week of 2 lukt het me niet meer om een fatsoenlijk potje te spelen
het is nu zo dat elke keer als ik speel me comp vastloopt en de melding van windows te voorschijn komt (die standaard verzend zooi)
Ik dacht het zal vast liggen aan mijn systeem dat al een tijdje draait en heel erg veel mee gekloot is (vanwege afstudeerproject).
Dus ik heb een nieuwe windows installatie gedaan en daarna alle drivers geinstalleerd windowsupdate gedraaid en mijn virus scanner alle updates laten downloaden
vervolgens weer enemy territory geinstalleerd en daarna patch 1.02 eroverheen gegooid.
en tot mijn verbazing heb ik nog steeds problemen tijdens het spelen.
het beeld freezed en het geluid blijft ook hangen. soms komt de windows melding en soms moet ik gewoon resetten om verder te kunnen.
mijn specs:
AMD XP 3000 + @ 3200+ (11x200) (1,7v)
Asus A7N8X deluxe
1024 mb twinmos PC-3200 @2,8 V (2x512 mb)
Hercules 9800 Pro @ standaard waarden + Zalman HP-C80 koeler
Maxtor 160 GB schijf 8mb cache
1x DVD Rom
1x DVD Writer Nec 1300A
Chieftec Dragon Server tower 360 W + 3 Casefans + 1 casefan "geknutseld" op de videokaart
Windows Xp Professional Service pack 1 + alle updates
Muis toetsenbord etc.
Dit is wat ik tot nu toe heb gedaan om probleem op te lossen:
Punkbuster handmatig geupdate via progje
diverse driver geprobeerd.
gespeeld met instellingen in ET
.BAT filetje gemaakt dat het ouwe profiel verwijderd en zorgt dat de resolutie niet steeds veranderd.
Ik ben er nu al een aantal dagen mee bezig en heb rondgezocht op GOT en internet maar vond elke keer niet de antwoorden.
Dus wie heeft er nog tips voor mij of een oplossing want ik word er een beetje wanhopig van wil gewoon weer lekker fraggen zoals vroegah
ohw ja dit zijn de temps van me systeem
proc idle 42 C (is wel 25 graden in me kamer)
proc stressed 58 C
mb 28 C
En de voltages :
+12 = 12,544
+ 5 = 4,865
+3,3 = 3,36
vcore is 1,71