Een aantal weken terug heeft de monitor van een maat van mij het begeven. Het gaat om de A201HT (Vision Master Pro 510) van Iiyama. Nou zijn er verschillende pogingen ondernomen om het ding te repareren, en nu blijven we steken bij een ontploft/verdwenen/verkoold weerstandje op de printplaat. Het betreft R506 In de richting van de lijntrafo. Dus vroeg ik mij af of er iemand heldhaftig genoeg is om even in zijn A201HT te kijken om te checken of het weerstandje een kleurcode heeft, of op andere wijze kan achterhalen wat de waarde was.
Het is een longshot natuurlijk, maar omdat het een ouder model is, kost het laten repareren door Iiyama zo veel, dat het wel de moeite waard is.
Het gaat dus om weerstand R506.
Ik was er niet zeker van of dit nu in V&B of in C&E thuis hoorde. Heb maar hier gepost omdat de kans waarschijnlijk groter is dat iemand hier zon (ouwe?) high-end monitor in huis heeft.
Velen malen dank!
Het is een longshot natuurlijk, maar omdat het een ouder model is, kost het laten repareren door Iiyama zo veel, dat het wel de moeite waard is.
Het gaat dus om weerstand R506.
Ik was er niet zeker van of dit nu in V&B of in C&E thuis hoorde. Heb maar hier gepost omdat de kans waarschijnlijk groter is dat iemand hier zon (ouwe?) high-end monitor in huis heeft.
Velen malen dank!