Door een raar fenomeen zit ik nu met een gloednieuw K8V SE deluxe bord van asus met een gewiste bios. Weet iemand een adresje waar ik er weer een bios in kan laten flashen? Ik weet van www.flashbios.org, maar ik zocht toch eigenlijk een adresje dichterbij zodat ik er gewoon heen kan rijden. Regio Tilburg eindhoven den bosch of zo?
Als het een gloednieuwe is ruil je hem toch weer om? Of zie ik dat verkeerd...
Inderdaad gewoon garantiewerk lijkt me zo.
Verder zou je natuurlijk ook de FAQ kunnen doorlezen. Zie PMG FAQ
Verder zou je natuurlijk ook de FAQ kunnen doorlezen. Zie PMG FAQ
Wat vreemd, idd garantiewerk
... maaruh.. onthoud ff.. een geresette bios = geen lege bios hè
Nee, klopt... daarom vraag ik het juist. Hij is leeg. "Erasing bootrom; flash failed"
het is dus geen slechte flash, maar gewoon geen flash
het is dus geen slechte flash, maar gewoon geen flash
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 18:30 ]
Nou, zonder BIOS kan je PC niet opstarten, dus kun je geen diskette laden die de BIOS flashed, lijkt mij.
🌞🍃
wat ik je aan raad gewoon ff de fabriekant van je mobo (asus?) mailen en die sturen waarschijnlijk een formulier op waarmee je je bioschip op kunt laten sturen en gratis laten flashen door hun
Waarom zo moeilijk doen om naar de leverancier de bioschip op te sturen, terwijl je bij je leverancier een ander kan krijgen. Is toch veel sneller en makkelijker.
bij abit kan je of een nieuwe kopen of je oude opnieuw laten flashen (gratis) nu weet ik niet hoe dat bij asus en andere fabriekanten zit.
Bij de fabrikant aankloppen is niet de geijkte route- je hebt het van een leverancier gekocht, dus is dat je (eerste) aanspreekpunt. Maar dikke kans dat hij zal zeggen dat dit niet door garantie gedekt is- foute BIOS flashes zijn handelingen van de klant, dus niet de aansprakelijkheid van leverancier.
Maar verder is dit technisch duidelijk- de mogelijkheden staan in de FAQ (ik zou zelf gewoon hotswappen, kost helemaal niets)
Maar verder is dit technisch duidelijk- de mogelijkheden staan in de FAQ (ik zou zelf gewoon hotswappen, kost helemaal niets)
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()