[WinXP] Problemen met microfoon

Pagina: 1
Acties:

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-05 23:39
Dit leek me de beste plaats om dit te posten dus doe ik dat hier ook :P (sorry alst op de verkeerde plaats gepost is:P)

ik heb een vraagje mijn microfoon werkt sinds gisteren niet meer (hijs niet kapot keb et getest op een andere pc)nu is mijn vraag weet iemand waar het aan kan liggen?

Gister avond kreeg ik in 1 keer dat leuke blauwe scherm van xp (van geheugendump) en dus moest ik wel resetten. Toen ie klaar was met het laden (van het windows xp schermpje) zei de windows: bezig met standaart instellingen van windows te herstellen en dus was ie eindelijk klaar met uitladen (ik d8 dat der nix aan de hand was :P) maar mijn beeld was helemaal verpest (4bit kleurtjes en kreeg et nie groter dan 800x600) maar da was gewoon een kwestie van drivers updaten. Maar mijn mic deej het nie meer nadat het gebeurt was.
Keb alle instellingen na gekeken alles aangevinkt wat aangevinkt moest zijn volumes allemaal op vol gezet maar het wou nie lukken geen geluid.
daarna is zelfs windows overnieuw geinstalled (moest toch een keer gebeuren omdat er iets nie goed zat :P)maar mijn mic werkt nu nog niet.

nog een keer: weet iemand waar het aan kan liggen? en hoe ik et kan fixen? (geluidskaart geeft ook helemaal geen problemen en het lijkt me zoiezo al sterk dat het daar aan zou liggen aangezien ie het voor de crash nog deej, de mic dan he, geluid doet het nog gewoon )

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2