Hoi
Ik zal maar met de deur in huis vallen
ik heb een HUGE probleem met XP.
3 weken geleden ofzo starte ik mijn pc op en bij het Windows XP laad scherm hoorde ik klik en starte de pc opnieuw op.
Heel vreemd maar na nogf is proberen deed i het weer, niks aan de hand dacht ik.
Maar het werd steeds erger, moest steeds vanalles doen om hem aan tekrijgen.
Na een tijd starte de pc zelfs gewoon in windows zomaar ineens opnieuw op
Toen werd het me tegek en heb ik m`n pc geformateerd, want dan zal het probleem wel opgelost zijn?
niet dus, toen ben ik gaan kijken wat het was, vrienden zeiden van het kan je voeding zijn.
Ik alles eruit getrokken behalve de videokaart en nog steeds deed hij hetzelfde.
Nu als ik windows XP wil instaleren dan krijg je eerst dat stuk in dos
dat doet i gewoon goed, en dan start i opnieuw op en gaat i het windows xp instal gebeuren laden en dan hoor ik klik en reboot i.
Nou heb ik de schijf van m`n broertje waar al windows 98 opstond, en daa rheb ik geen problemen mee.
Terwijl XP het altijd gewoon gedaan heeft bij me.
Weet iemand wat dit kan zijn?
M`n harde schijf is het niet, ik heb vanmiddag een nieuwe gehaald en die heeft hetzelfde.
En het is een beetje te toevoellig dat die ook stuk zou zijn
Khoop van jullie tehoren
Groeten
Tijn
Ik zal maar met de deur in huis vallen
3 weken geleden ofzo starte ik mijn pc op en bij het Windows XP laad scherm hoorde ik klik en starte de pc opnieuw op.
Heel vreemd maar na nogf is proberen deed i het weer, niks aan de hand dacht ik.
Maar het werd steeds erger, moest steeds vanalles doen om hem aan tekrijgen.
Na een tijd starte de pc zelfs gewoon in windows zomaar ineens opnieuw op
Toen werd het me tegek en heb ik m`n pc geformateerd, want dan zal het probleem wel opgelost zijn?
niet dus, toen ben ik gaan kijken wat het was, vrienden zeiden van het kan je voeding zijn.
Ik alles eruit getrokken behalve de videokaart en nog steeds deed hij hetzelfde.
Nu als ik windows XP wil instaleren dan krijg je eerst dat stuk in dos
dat doet i gewoon goed, en dan start i opnieuw op en gaat i het windows xp instal gebeuren laden en dan hoor ik klik en reboot i.
Nou heb ik de schijf van m`n broertje waar al windows 98 opstond, en daa rheb ik geen problemen mee.
Terwijl XP het altijd gewoon gedaan heeft bij me.
Weet iemand wat dit kan zijn?
M`n harde schijf is het niet, ik heb vanmiddag een nieuwe gehaald en die heeft hetzelfde.
En het is een beetje te toevoellig dat die ook stuk zou zijn
Khoop van jullie tehoren
Groeten
Tijn