“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Linkjes naar de ShopSurvey-pagina van de genoemde shops? Voor het andere probleem moet overigens je in de ShopSurvey zijn, niet hier.Nitai schreef op 09 juni 2004 @ 16:14:
[...]
Even iets anders, als je belt naar goedkoopgeheugen.nl dan wordt je gewoon geholpen door Camfilm. Die site is namelijk ook van hen maar onder een andere naam.
Ik ga momenteel door hel om m'n geheugenkaart te bemachtigen, eerst een maand wachten voordat hij er eindelijk is, en krijg ik hem vandaag is het de verkeerde! Zucht, ik mag het weer eens gaan terug sturen en maar hopen dat goede aankomt.
op mails reageren ze overigens niet, en als je belt, moet je echt geluk hebben.
Reply's afgesplitst van [rml][ pw] winkel dubbel[/rml]. Het is niet de bedoeling om te gaan reageren met een nieuw probleem in een bestaand topic, en al helemaal niet als dat topic meer dan een jaar oud is
.
Even nagetrokken: beide shops zijn apart geregistreerd in het handelsregister, dus strikt genomen mogen ze ook een aparte vermelding hebben in de Shop Survey. Omdat Camfilm en Goedkoopgeheugen.nl bovendien een andere soort producten aanbieden (hoewel het assortiment van Goedkoopgeheugen.nl ook wel vermeld staat bij Camfilm), is het niet nodig om de shops te mergen of een van beide te verwijderen.
Omdat dit tamelijk eenvoudig zelf te vinden was (www.kvk.nl), gooi ik hier maar even een slot op
.
Omdat dit tamelijk eenvoudig zelf te vinden was (www.kvk.nl), gooi ik hier maar even een slot op
Dit topic is gesloten.
![]()