Toon posts:

online gamen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Zon Budget adsl [ 300/128] snelheid , nu is mijn vraag of dat genoeg is om een spel zoals Medal of Honor online te kunnen spelen ??
Als jij denkt mijn vraag te kunnen beantwoorden heel graag zelfs.
Alvast Hartelijk Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm het zou wel moeten kunnen alleen vraag me af hoe hoog je ping zou zijn bij meer man ... maar denk dat je toch wel zou moeten kunnen gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:12
Moet toch wel genoeg zijn lijkt mij ? Gewoon een server in Nederland joinen.. zelf hosten zal niet zo goed gaan denk ik :P En je komt er maar op 1 manier achter, PROBEREN B)

[ Voor 18% gewijzigd door diabyte op 09-06-2004 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 16:06:
hmmm het zou wel moeten kunnen alleen vraag me af hoe hoog je ping zou zijn bij meer man ... maar denk dat je toch wel zou moeten kunnen gamen
bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:49

HellBeast

Oh My GoT!

ja, dat kan. Bandbreedte heeft niks met ping te maken*. Je adsl lijn zal het wel trekken. Een server starten zal niet gaan.

* tenzij je een 64kbit lijn of kleiner hebt, dan gaat bandbreedte wel een rol spelen, omdat sommige info niet in 1 packet kan worden verstuurd .

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
diabyte schreef op 09 juni 2004 @ 16:06:
Moet toch wel genoeg zijn lijkt mij ? Gewoon een server in Nederland joinen.. zelf hosten zal niet zo goed gaan denk ik :P En je komt er maar op 1 manier achter, PROBEREN B)
Je krijgt hier erg snel antwoord ongelooflijk , vindt ik wel fijn en nog bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HellBeast schreef op 09 juni 2004 @ 16:13:
ja, dat kan. Bandbreedte heeft niks met ping te maken*. Je adsl lijn zal het wel trekken. Een server starten zal niet gaan.

* tenzij je een 64kbit lijn of kleiner hebt, dan gaat bandbreedte wel een rol spelen, omdat sommige info niet in 1 packet kan worden verstuurd .
ik ben al blij als ik online kan spelen dat is voor mij genoeg , bedankt nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:51

Wekkie

Yeah

Het is zeker genoeg, maar je had het net zo goed ff kunnen uitproberen :P ( tenzij je nog geen spel in huis hebt natuurlijk :) )

offtopic:
Hoooooooi Deurmat O+

[ Voor 16% gewijzigd door Wekkie op 09-06-2004 17:03 ]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:17
met 128K upload kan je prima online gamen mits je op een fatsoenlijke NL server ofzo zit. en ondertussen natuurlijk alles uit hebben staan (downloads enzo...)

Enneh... abruzzese, welkom op GoT ;).. als je iets toe te voegen hebt kan je daarvoor hjet beste even de edit-knop gebruiken. Onnodig replyen met de mededeling "bedankt" kan als kicken worden gezien, en als irritant worden beschouwd :)
Pagina: 1