hallo, kheb het volgend probleem.
Ik haal producten uit een database. Die kan je dan makkelijk dmv een lus op het scherm laten komen.
Nu wil ik deze in een mail laten versturen. Dit lukt me alleen niet; je kan geen phpcode uitvoeren tussen de " " van $mailinhoud.
Zo krijg ik dus maar 1 productregel in deze mail, vanalles geprobeerd maar kom er niet uit.
Iemand een oplossing?
Ik haal producten uit een database. Die kan je dan makkelijk dmv een lus op het scherm laten komen.
Nu wil ik deze in een mail laten versturen. Dit lukt me alleen niet; je kan geen phpcode uitvoeren tussen de " " van $mailinhoud.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| //haalt product op $opdracht = "SELECT * FROM $table_name2 WHERE code='$actcode'"; $resultaat = mysql_query ($opdracht); while ($rij = mysql_fetch_assoc ($resultaat)) { $pcode = $rij['pcode']; $pnaam = $rij['pnaam']; $verpakking = $rij['verpakking']; $eenheid = $rij['eenheid']; $adviesprijs = $rij['adviesprijs']; //dit zou je kunnen laten printen naar het scherm in deze lus of o.a. zo doorgeven: $productregel = "$pcode $pnaam $verpakking $eenheid $adviesprijs"; } //-- mail begin $headers .= "From: Apotheek Westland <customer@yourdomain.nl>\n"; $headers .= "Return-path: customer@yourdomain.nl"; $mailinhoud = " Bestelling: $productregel "; //-- mail eind mail("adres@domein.com","Bestelling Apotheek Westland","$mailinhoud", "$headers"); |
Zo krijg ik dus maar 1 productregel in deze mail, vanalles geprobeerd maar kom er niet uit.
Iemand een oplossing?