Toon posts:

[Outlook 2003] Contactpersonen / verjaardagen in agenda

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een csv-bestand samengesteld waar de gegevens van alle medewerkers in staan, waaronder ook de verjaardagen iedereen. Deze lijst wordt vervolgens op verschillende computers geïmporteerd in Outlook 2003. Nu komt het probleem; Op de ene computer verschijnen de verjaardagen van alle medewerkers in de agenda, op de andere computer gebeurt dit niet. De handelingen worden iedere keer op dezelfde manier en volgorde uitgevoerd, dus snap ik totaal niet wat het probleem hier kan zijn.

Weet iemand hoe ik de verjaardagen bij de probleemgevallen nu alsnog in de agenda kan laten verschijnen?

Verwijderd

Topicstarter
Poging 2..

Iemand?

Verwijderd

Via welke functie van outlook importeer je dit bestand...en vanuit welk programma wordt die file (cvs) aangemaakt....?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2004 08:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het CSV bestand is vanuit mijn eigen Outlook 2003 geëxporteerd (gewoon via de import/export-functie) en wordt ook via deze zelfde functie bij de andere medewerkers geïmporteerd..

Een compatibiliteitsprobleem is dus niet aan de orde..

Verwijderd

Het is handiger om dit via een persoonlijke map te doen (*.pst)....exporteren
en niet via een cvs....je moet dan trouwens precies kunnen aangeven welke mappen je wilt exporteren...en bij het importeren kun je weer de mappen aangeven waar ze heen geschreven moeten worden....
dit werkt volgens mij een stuk beter.

Verwijderd

CSV? :? Gebruik een PST file, stuk betrouwbaarder.

Nog mooier is een public folder maar dat had ik je al gezegd O-).
Pagina: 1