[XP]PC inrichten als terminal

Pagina: 1
Acties:

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10-2025
Wat ik wil met een PC is het volgende:

er moet een eigen applicatie gestart worden, en dat is het enig. Diegene die de PC gebruikt (bezoekers,chauffeurs,etc) moeten alleen die applicatie draaien die full-screen is. Om nu te voorkomen dat met de startknop gebruikt etc, wil ik hem dichttimmeren. Ik weet dat dit kan, heb het wel eens gezien, maar weet niet hoe. Zoeken of de trefwoorden XP,Windows,Terminal levert mij een berg Terminal Server hits op. Dit is het dus niet. Moet ik hier een kit voor hebben of hoe werkt dit ?

• Bas_je
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03-2025
"Windows XP" inrichten terminal > daarop zoeken :D

Je kan het ook op het rechten niveau van Windows helemaal dichtspijkeren...

Suc6

while ( !$succeed ) { $try++ }

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10-2025
alleen maar Terminal Server zooi

Verwijderd

Het makkelijkst is gebruik maken van Windows XP Embedded.
Als je hierop zoekt zul je genoeg tips etc. tegenkomen.

Succes!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:05

TheVMaster

Moderator WOS
pkouwer schreef op 09 juni 2004 @ 14:59:
Wat ik wil met een PC is het volgende:

er moet een eigen applicatie gestart worden, en dat is het enig. Diegene die de PC gebruikt (bezoekers,chauffeurs,etc) moeten alleen die applicatie draaien die full-screen is. Om nu te voorkomen dat met de startknop gebruikt etc, wil ik hem dichttimmeren. Ik weet dat dit kan, heb het wel eens gezien, maar weet niet hoe. Zoeken of de trefwoorden XP,Windows,Terminal levert mij een berg Terminal Server hits op. Dit is het dus niet. Moet ik hier een kit voor hebben of hoe werkt dit ?
Je kunt er ooko voor zorgen dat de als shell niet explorer gestart wordt maar de applicatie die je nodig hebt. Vervolgens zorg je ervoor dat ze de taskmanager niet kunnen starten (zodat ze dus weer de explorer kunnen starten ) en voila klaar ben je :)