Toon posts:

Statistieken op een webserver

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een goed statistieken programma die de standaard statistieken van een bezoeker van een website weergeeft. Ik wil graag de statistieken applicatie op mijn eigen webserver draaien. Daarnaast moet het mogelijk zijn om voor een stuk of 40 websites de statistieken bij te houden. Het ligt er dan aan met welk login en wachtwoord je inlogt welke statistieken van welke website je te zien krijgt

weet iemand zo'n statistiek programma?

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Welk OS en welke webserver gebruik je?
Verder zijn er bepaalde programma's die de logfiles van je webserver kunnen analyseren, die kan je met Google wel vinden. Bijvoorbeeld: [google=apache log analyzer] geeft o.a. WebLog Expert. Is dat wat je ongveer zoekt? :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Vragen over softeware op webservers horen niet in I&T, maar in SA. Maar, ik move dit topic niet, omdat ik absoluut niet het idee krijg dat je zelf wat eigen research hebt gedaan. Op zowel Google als in de GoT-Search is echt meer dan genoeg te vinden over statistieken-progs.

Verder raad ik je aan om het volgende door te lezen en in toekomstige topics meer info te geven m.b.t. OS, gebruikte software, etc. : Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Maar nogmaals, dit topic graag niet re-posten.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.