Probleem:
Sinds kort loopt bittorrent vast wanneer de client veel verbindingen maakt met peers. Ik ben er achter gekomen door de search functie op GOT dat ik de verbindingen met peers moet inkorten naar maximaal 40. Dit is vrij irritant omdat ik nu niet meer boven de 20 kb/s uit kom en eerder weleens 200 kb/s.
Wat heb ik geprobeerd:
-Ik gebruik ABC client 2.6.8 en ik heb torrentstorm, azureus BT experimental maar allemaal hetzelfde probleem.
-Ik heb mijn router reset, ik heb een SpeedTouch 510 multi-pc (firmware 4.2.3.0.0) en natuurlijk de poorten opnieuw geforward.
-Toen heb ik windows XP maar opnieuw geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde.
-Andere netwerkkaart geprobeerd.
-Andere pc gebeurd dit nu ook.
Bittorrent werkt nu alleen maar met max 40 peers.
Op de router hangen 3 pc's. Ik vermoed dat mijn router de oorzaak is.
Systeem (download pc)
Amd duron 1400mhz
ASROCK K7S8X mobo
512 ddr sdram geheugen
Planet ADSL Basic--> 2240/416
Eerder stond emule en ABC aan om bestanden te downloaden. Ik hoef nu niet eens emule op te starten of de internet verbinding loopt direct vast.
Sinds kort loopt bittorrent vast wanneer de client veel verbindingen maakt met peers. Ik ben er achter gekomen door de search functie op GOT dat ik de verbindingen met peers moet inkorten naar maximaal 40. Dit is vrij irritant omdat ik nu niet meer boven de 20 kb/s uit kom en eerder weleens 200 kb/s.
Wat heb ik geprobeerd:
-Ik gebruik ABC client 2.6.8 en ik heb torrentstorm, azureus BT experimental maar allemaal hetzelfde probleem.
-Ik heb mijn router reset, ik heb een SpeedTouch 510 multi-pc (firmware 4.2.3.0.0) en natuurlijk de poorten opnieuw geforward.
-Toen heb ik windows XP maar opnieuw geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde.
-Andere netwerkkaart geprobeerd.
-Andere pc gebeurd dit nu ook.
Bittorrent werkt nu alleen maar met max 40 peers.
Op de router hangen 3 pc's. Ik vermoed dat mijn router de oorzaak is.
Systeem (download pc)
Amd duron 1400mhz
ASROCK K7S8X mobo
512 ddr sdram geheugen
Planet ADSL Basic--> 2240/416
Eerder stond emule en ABC aan om bestanden te downloaden. Ik hoef nu niet eens emule op te starten of de internet verbinding loopt direct vast.