Verlening abbo + kado ?

Pagina: 1
Acties:

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-02 09:54
Ik ga binnenkort men abbo verlengen bij t-mobile en ik heb geen nieuwe telefoon nodig. Ik zag bij sitel.nl dat je dan uit verschillende dingen kon kiezen om er iets bij te krijgen als 'kado'.
Zijn er meer van dit soort shops dat je zelf je aanbieding kan samenstellen ?

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07-2025

Roeligan

Feyenoord

www.aabeco.nl

PS2 of XBOX DVDbrander en nog een paar dingen

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• enzoronald
ok dank je wel :)
misschien iemand die nog andere weet ?

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-02 12:44
Verleng je abbonement in comb. met een cash-back. Kijk op telecomvergelijker.nl voor meer informatie.

• enzoronald
wAizz schreef op 09 juni 2004 @ 15:08:
Verleng je abbonement in comb. met een cash-back. Kijk op telecomvergelijker.nl voor meer informatie.
Hmm dat is best interessant. Kreeg een cashback van 233 euro (1 jaar tmobile 300 verlenging).
Maar dat lijkt niet echt veel. Als ik naar sitel.nl kijk , krijg ik ongeveer 300 euro korting op een bepaald product wat ik daar uitzoek.

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06-2025
enzoronald schreef op 09 juni 2004 @ 15:15:
[...]

Hmm dat is best interessant. Kreeg een cashback van 233 euro (1 jaar tmobile 300 verlenging).
Maar dat lijkt niet echt veel. Als ik naar sitel.nl kijk , krijg ik ongeveer 300 euro korting op een bepaald product wat ik daar uitzoek.
Denk er wel om dat bijv. Sitel de advies prijs weergeeft van een bepaald product. Opzich geen probleem natuurlijk maar als dit product ergens anders veel goedkoper is kun je beter voor "cashback" gaan.. :)

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Pagina: 1