[AIW9600P]TV Tuner wil niet werken

Pagina: 1
Acties:

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Topicstarter
Lo.

Ik heb hier twee gloednieuwe systemen, beiden met een ATI All-In-Wonder 9600pro 128mb, de enige overeenkomsten van de systemen zijn de videokaart en de chipset (865pe). Ik heb de systemen allebij een paar keer opnieuw geinstalleerd, verschillende drivers geprobeerd (DNA, Omega, Orgineel) en ook verschillende TVprogramma's (Dscaler, Christv, atitv) maar overal vind het programma geen tuner, terwijl deze in apparaatbeheer gewoon weergegeven wordt, en er niets mis mee is volgens windows.

Ik heb een van de kaarten al in m'n eigen systeem gehad (845pe) en hier werkt de kaart zonder gezeur, met dezelfde drivers. Uiteraard zijn alle updates en patches op alle systemen gedaan (sp1, dx9b, intel inf etc, ati WDM) maar de tuner wordt op de nieuwe systemen niet gevonden.

Ik ben een beetje "hopeloos" van dit probleem, zeker omdat op een van de systemen de kaart eventjes gewerkt heeft, onder XP Media Edition RC1. Hier zag ik gewoon tv en ruis tijdens het scannen, de tuner werd ook gevonden, alleen kon het programma geen kanalen vast zetten. Toen heb ik ATI MMC opnieuw geinstalleerd, en werd de tuner niet meer gevonden.

argh. help! :)

Edit: ze draaien allemaal windows XP Sp1a EN, Mobo's: Asus P4P800-E Deluxe, MSI865pe NEO2-PFS, Gigabyte 8PE667 Ultra ( _/-\o_ )

[ Voor 7% gewijzigd door cyberbetica op 09-06-2004 15:19 ]

• Brigitte
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Je schrijft niet of je deze hebt geïnstalleerd:

http://www.microsoft.com/...310675b02b&displaylang=en

• cyberbetica
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06-2022

cyberbetica

DevOpsen? CloudNation.nl

Topicstarter
Hartelijk dank, had deze gek genoeg nog niet gevonden ten tijde van het posten... maar kwam hem later "per ongeluk" tegen op de site van club-3d

Alsnog bedankt

slotje! :)