Ik werk met ASP.net en een MS SQL Server (windows 2000 Server)
Nu wil ik deze query laten runnen vanuit ASP.net:
Dit werkt perfect als ik hem op de server zelf met de Enterprise manager invoer.. echter gaat het in ASP.net compleet de mist in.. blanco scherm.. en er gebeurt niets..
Gebruik ik deze query:
Dit gaat wel goed.. alleen ik wil dus alle records van die andere tabel over pompen.. waarom kan ik dat niet zo aangeven vanuit ASP.net ?
Ik hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen want ik zit al een tijdje met deze zooi te prutsen
terwijl het princype zo simpel is en ook werkt.. maar vanuit ASP.net krijg ik het er niet in..
Voor de duidelijkheid nog ff mn source:
Nu wil ik deze query laten runnen vanuit ASP.net:
code:
1
| insert into images(Image, FotoboekID) select foto, 65 from tempImg |
Dit werkt perfect als ik hem op de server zelf met de Enterprise manager invoer.. echter gaat het in ASP.net compleet de mist in.. blanco scherm.. en er gebeurt niets..
Gebruik ik deze query:
code:
1
| insert into images(Image, FotoboekID) VAlues('test','23') |
Dit gaat wel goed.. alleen ik wil dus alle records van die andere tabel over pompen.. waarom kan ik dat niet zo aangeven vanuit ASP.net ?
Ik hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen want ik zit al een tijdje met deze zooi te prutsen
Voor de duidelijkheid nog ff mn source:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| Dim DS As DataSet
Dim MyConnection As SqlConnection
Dim MyCommand As SqlCommand
Dim sqlstring As String
MyConnection = New SqlConnection(ConfigurationSettings.AppSettings("ConnectionString"))
MyConnection.Open()
'sqlstring = "insert into images(Image, FotoboekID) VAlues(select foto from tempImg,'" & fotoboek & "')"
sqlstring = "insert into images(Image, FotoboekID) select foto, 65 from tempImg"
MyCommand = New SqlCommand(sqlstring, MyConnection)
MyCommand.ExecuteNonQuery()
MyConnection.Close() |
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 14:38 ]