MBM5 geeft ALLES 0°/0V.....

Pagina: 1
Acties:

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2025
Ik heb MBM 5 zonet geinstalleer. eerst werkte deze goed ma ik moest heropstarten en nu geeft hij voor ALLES behalve clockspeed 0° of 0V

Hoe kan ik dit terug repareren?

Ik weet niet wat ik mis heb gedaan
:? 8)7

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-02 19:08

DaWaN

'r you wicked ??

Welk Mobo heb je??? Misschien wat meer info :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 16:55
K weet niet maar je moet mbm configureeren voor je mobo. Je kunt ook uit een lijst je mobo opzoekken dan gaat het vanzelf. Dit kun je tijdens de install doen.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:01

UTM

Speel even wat de sensors in MBM (dus welke MBM moet uitlezen). Waarschijnlijk heb je geen profile opgeslagen ofzo en ben je het dus na een reboot kwijt. Selecteer dus even een andere sensor ;). Met een nieuwere versie van MBM kan je btw ook selecteren welk moederbord je hebt. Dan selecteert MBM automatisch de juiste sensoren.

[ Voor 26% gewijzigd door UTM op 09-06-2004 14:21 ]

• Entity_Razer
mmmmmmm

zonet ff ge-reinstalled nu krijg ik een error zeggende:
MBM5 (header)
privileged instruction

???????????
eu....

En men systeempje is:
A7n8x-x
512MB DDR 3200 apacer
Windows XP pro met SP1
en de rest is niet echt van toepassing

EDIT:
nu krijg ik deze fout ook nog:

The DLL attempted to create the .sys driver as a service and failed

[ Voor 19% gewijzigd door Entity_Razer op 09-06-2004 14:24 ]

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• Entity_Razer
nogmaal ge-herinstalleerd...
niets,nogaltijd zelfde fout,kan dit zijn omdat ik een wachtwoord heb ingesteld?

dus voor je op windows kan moet je inloggen. op de hoofd account :) = me
Dus kan dat het probleem zijn? heb het gedaan zodat niemand op men pc kan ligen zooien zonder mij maar daar zijn andere manieren voor ook :X O-)

• The-Freak
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05-2023
Het lijkt er op dat een driver niet goed is geinstalleerd. Heb je de nieuwste drivers van je moederbord geinstalleerd? Anders zou je mbv System File Checker de systeeembestanden van windows kunnen controleren op fouten.

• Entity_Razer
alle drivers zijn geinstalleerd

Pagina: 1