Heb gisteren weer eens mijn infraroodpoort geinstallereerd en die werkt volgens de hardware eigenschappen en ik zie hem rechts onderin mijn scherm knipperen. Dus so far so good zou ik zeggen. Nu een proggie gedownload om m'n siemens S 35 I te programmeren met deze poort en toen in mijn gsm irda aangevinkt en die stond meteen te zoeken. Maar helaas er werd niks gevonden....
Wat doe ik verkeerd? Instellingen misschien.....hebben jullie een oplossing.
Verwijderd
Hoi,
let er even op dat je in je bios instelt dat je IrDA wil hebben en niet FIR. Ik weet niet helemaal zeker of dit wat uitmaakt maar kan we best voorstellen dat het door zoiets niet wil lukken.
Succes ermee en veel plezier met deze gave gsm,
T_E_O
let er even op dat je in je bios instelt dat je IrDA wil hebben en niet FIR. Ik weet niet helemaal zeker of dit wat uitmaakt maar kan we best voorstellen dat het door zoiets niet wil lukken.
Succes ermee en veel plezier met deze gave gsm,
T_E_O
Beetje, lullig, as in geen antwoord op jou vraag, maar ik heb de omgekeerde wereld: de s35 doet het prima (tussen 2 mobieltjes beamen kan), maar mijn irda module doet geen reet, terwijl hij goed staat in apparaatbeheer... Iemand daar misschien een ideetje over?
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Hoi, Mijne werkt perfect met Ir. Ik heb zo'n los apparaatje gekocht voor 99 piek. weet ffies niet hoe het heet.
Maar nog lullig antwoord misschien, hebben jullie die Ir-functie in telefoon aangezet?
Gr,
Dammie
Maar nog lullig antwoord misschien, hebben jullie die Ir-functie in telefoon aangezet?
Gr,
Dammie
Hehe... JA,die staat aan...Op vrijdag 22 december 2000 13:25 schreef Dammie het volgende:
Hoi, Mijne werkt perfect met Ir. Ik heb zo'n los apparaatje gekocht voor 99 piek. weet ffies niet hoe het heet.
Gr,
Dammie
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Bij mij staat dat Ir ding in me netwerkomgeving, bij jou ook ??
Snelinfraroodprotocol heet het.
Snelinfraroodprotocol heet het.
Pagina: 1