KISS | Huis: A++++ | Zon: SolarEdge 10k Homehub, 13kWp, 19,4kWh accu’s, One Pro EV Charger | MV: DucoBox Focus | Warmtepomp: ME Ecodan SW75YAA met EHST20D | Tuin: natuurinclusief | Auto: Audi Q4 etron
Windows staat) anders indeelt. Het lijkt er op dat je een frisse installatie van
Windows moet doen.
Vervelend dat je niet net als bij 98 en ME gewoon kan overschrijven en dat alles behouden blijft.... Of kan dat wel met de windows CD? Zo ja, zou ik dat graag weten!
KISS | Huis: A++++ | Zon: SolarEdge 10k Homehub, 13kWp, 19,4kWh accu’s, One Pro EV Charger | MV: DucoBox Focus | Warmtepomp: ME Ecodan SW75YAA met EHST20D | Tuin: natuurinclusief | Auto: Audi Q4 etron
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
En dat heb ik ook uitgeschakeld in Windows zelf.
Of kom ik nu nooberig over
Je moet hem dan alleen opstarten via deze computer de cdrom en dan setup kiezen.
Als het goed is komt dan de keuze mogelijkheid upgrade deze kiezen en alles blijft zoals het was.
Dit kan ook via veilige modus.
Vorige week nog bij iemand gedaan en deze comp werkt ok.
Via de windowscd booten, geeft altijd voorzover ik weet een clean install
[ Voor 23% gewijzigd door Dirtyharry op 09-06-2004 11:50 ]
heeft de TS al gedaan, eerst lezen, dan pas blaten svpVerwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 11:51:
Je zou kunnen porberen om je master boot record te repairen.
Dat heb ik geprobeerd maar werkte nietVerwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 11:51:
Je zou kunnen porberen om je master boot record te repairen.
@DirtyHArry
Thanx voor de tip! Ga die manier proberen, want om alles opnieuw te doen heb ik weinig trek in
Laat ff weten of het gelukt isminze schreef op 09 juni 2004 @ 11:57:
[...]
Dat heb ik geprobeerd maar werkte niet
@DirtyHArry
Thanx voor de tip! Ga die manier proberen, want om alles opnieuw te doen heb ik weinig trek inen de mensen waar ik het voor doe hebben de pc ook snel weer nodig.
Suc6
Verwijderd
Partitie tabel entry 1 wijst dan naar partitie D (fysiek partitie 2) en entry twee naar partitie C: (fysiek partitie 1).
PM vindt dit niet prettig en draaidt dat om, gevolg boot.ini klopt niet meer omdat die naar partitie table entry 1 wijst.
Oplossing boot.ini aanpassen.
Thx!!
Das mooi.minze schreef op 09 juni 2004 @ 20:02:
Het is gelukt, de oplossing die DirtyHArry aandroeg is gelukt. Alle data is er nog, alle instellingen. Ik hoefde alleen windows update nog maar te draaien
Thx!!
Dat het heeft gewerkt