aantal modpoints kan niet kloppen

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb gisteren flink zitten klikken, want er was lekker veel nieuws en ik had tijd, en ik heb een aantal reacties geplaatst:

score 1 (ongemod)
score 1 (gemod
score 2 (van 1 naar 2 gemod)
score 2 (ongemod)
score 2 (van 1 naar 2)
score 1 (ongemod)
score 1 (ongemod)
score 2 (ongemod)
score 1 (ongemod)

En dan zou ik maar 26 modpunten verdiend hebben? :(

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:37

Jaymz

Keep on moving !

Misschien is de berekening aangepast ? ?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:54

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Toch klopt 't.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Uhm, wat moet je dan doen om een beetje te mogen modden? Levert 1 score 3 posts soms meer punten op dan 4 score 1 posts ofzo?
Dan ga ik alles maar weer eens wat hoger plaatsen. Dat je voor score -1 of 0 posts geen of heel weinig punten krijgt OK, maar score 1 of hoger moet toch gewoon een paar puntjes opleveren.
9 posts met gem.score bijna 1,5 + aardig wat tweakotine en dan maar 26 punten?
En dan bedoel ik dus niet 26 punten na aftrek van oude, ik bedoel echt het getalletje uit de eerste kolom van je modpuntoverzicht, dus echt de nieuw verdiende.

Zo kan ik me voorstellen dat er mensen klagen dat ze te weinig punten hebben. Je moet onderhand briljant zijn (of veel geluk hebben) om nog een enkel puntje binnen te halen.

(Femme: je mag ook zeggen dat het wel fout is maar dat je niet weet waar het aan ligt en dat je hoopt dat het eenmalig is en dat ik anders nog maar eens moet komen klagen)

Als dit echt goed is vind ik het belachelijk!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
En vandaag heb ik er ineens 204 terwijl ik alleen 2 score 3 posts geplaatst heb.

Volgens mij loopt die telling gewoon een dag achter. Woensdag heb ik weinig gepost. Kan dat een lage score op donderdag verklaren? En gisteren dus veel, waardoor ik nu blijkbaar veel punten heb.

Of is het echt zo belachelijk dat een score 1 post 1 punt is en een score 3 post 80?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:37

Jaymz

Keep on moving !

:? HOE doe jij dat, dat wil ik ook. 'K loop meestal met zo'n 20 a 30 punten rond. EEn voordeel is dat je niet zo snel + of -1 geeft, alleen als het echt nodig is.
Pagina: 1