Toon posts:

msi k7d master dual athlon opstartprobleem

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sinds een weekje heeft mijn pc opstartproblemen. msi k7d master met 2 athlon mp 1.8's, voodoo 5, dvd brander, cd brander, 2 x 80 gb hd en 1,5 gb reg memory
er is nix aan hardware veranderd en de d-led foutmeldingen waren eerst memory problereem en nu geeft de d-leds aan dat er iets mis is met processor.
ff de got search en google leverde een hoop problemen op met de single proc van dit moederboard. (kt7) op een paar condensatoren zit iets wat lijkt op opgedroogde cola. (die zijn dus stuk? en oorzaak probleem?)

als mijn boardje stuk is, wat is dan een handige vervanger? liefs een topmerk, maar ik ben niet zo thuis daarin. (moet dus athlon 1.8 mp's aan kunnen)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

To be honest, maar dit is niet de manier om een topic op GoT te starten. De topicstart is mager wat betreft hetgeen je hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot dit probleem. En dat is juist wel de bedoeling hier op GoT. Herlees eens het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] om jezelf een beter beeld te verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

Een tipje: lees voortaan de "Let op" tekst bovenaan in de [New Topic] van elk subforum eer je er een topic wil openen. Daarin staat een beknopte samenvatting van wat je minimaal moet kennen cq uitvoeren B)

Zo had je via het PMG Beleid de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter moeten doornemen, omdat je met een "Help, mijn PC doet het niet!" probleem zit.

Tot slot is de FAQ van dit subforum ook duidelijk over "Welke moet ik nemen?" vragen B)

Dit topic is gesloten.