SANDISK Cruzer Mini is traag met wegschrijven en deleten

Pagina: 1
Acties:

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-03 01:21

Neowam

[Booting...]

Topicstarter
Ik heb sindskort bovenstaande product in bezit (256Mb). Nu heb ik alleen problemen met het zeer langzaam wegschrijven van files en ook het deleten daarvan. Dit probleem treedt voornamelijk op bij kleine bestandjes (html b.v.) Het duurt bijna een seconde voordat het volgende bestandje erop wordt geschreven. Het lezen gaat uitermate snel. Het is een USB 2.0 aansluiting dus daar ligt het niet aan. Moet ik nog iets met caching in Windows instellen ofzo om het lekker snel te krijgen?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie hebben we het hier over? Zie ook de Windows Operating Systems Policy :)

• Bas!
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 20:47
Wat noem je traag, max 10 MB/s is toch wat je haalt. Hoe weet je dat het aan windows ligt? Als je xp hebt heb je SP1 wel geinstalleerd? Wat zegt windows over het apparaat, ziet ie het als een usb 2.0 apparaat?
Hoe doet het ding het onder andere os-en en op andere systemen (liefst eentje met intel chipset)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zie de topicstart, een seconde is best traag ;)

Is er een proces dat de CPU leegtrekt? Denk aan virusscanner oid.

Of heb je idd hetzelfde op een andere PC? Voor het geval hardware het probleem is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)