Ik heb op mijn pagina een repeater staan. Hieraan een onItemdatabound event gekoppeld. Afhankelijk van de waarde van een querystring zal een item(hyperlink) in de repeater een andere stylesheet krijgen.
Code repeater:
Code itemdatabound:
Probleem is een constant terugkerende melding:
"Object variable or With block variable not set."
Ik heb al van alles gezocht maar kan geen oplossing vinden. Ik begrijp dat het VB.NET specifiek is
(zie: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;EN-US;316478)
Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen, nog wat de melding nou specifiek inhoudt...
Waar ik helemaal gek van wordt is dat het op een andere pagina wel werkt terwijl ik daar op exact dezelfde manier werk...
Code repeater:
ASP.NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <asp:Repeater id="rptEvents" runat="server"> <ItemTemplate> <li> <asp:HyperLink NavigateUrl='<%# "../indexEvents.aspx?eventID=" & Databinder.eval(Container, "DataItem.eventID")%>' Runat="server" ID="linkEvents" text='<%# "<b>" & Databinder.eval (Container, "DataItem.eventDate")& "</b></br>" & Databinder.eval (Container, "DataItem.eventPlaats")%>'/></li> </ItemTemplate> </asp:Repeater> |
Code itemdatabound:
ASP.NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Private Sub rptEvents_ItemDataBound(ByVal sender As Object, ByVal e As System.Web.UI.WebControls.RepeaterItemEventArgs) Handles rptEvents.ItemDataBound If Not Request.QueryString("eventID") Is Nothing Then If e.Item.DataItem("eventID") = Request.QueryString("eventID") Then Dim linkEvent As HyperLink = e.Item.FindControl("linkEvents") linkEvent.CssClass = "navigatieTopSelected" End If End If End Sub |
Probleem is een constant terugkerende melding:
"Object variable or With block variable not set."
Ik heb al van alles gezocht maar kan geen oplossing vinden. Ik begrijp dat het VB.NET specifiek is
(zie: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;EN-US;316478)
Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen, nog wat de melding nou specifiek inhoudt...
Waar ik helemaal gek van wordt is dat het op een andere pagina wel werkt terwijl ik daar op exact dezelfde manier werk...
[ Voor 15% gewijzigd door Folkert op 01-07-2004 22:49 ]