Toon posts:

[Win2000] Programma's openen geminimaliseerd in taakbalk

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi.

Ik zit met het probleem dat o.a. Word en Kladblok geminimaliseerd in de taakbalk openen. Ik moet dus eerst in de taakbalk klikken voordat ik het raam te zien krijg.

Ik heb uiteraard even van de zoek gebruik gemaakt en daarmee vond ik dit topic van Yoeri, echter geen oplossing. Een aantal searches op Google leverde ook niets op.

Weet iemand hier hoe ik Word, Kladblok en andere programma's gemaximaliseerd of in elk geval niet alleen in de taakbalk kan laten openen?

FYI: We werken hier op HP systemen, P4 2600, Intel Extreme Graphics kaartje, 512 MB DDR.

Verwijderd

In de properties van het opstart icoon kan je onder 'run' aangeven hoe het programma moet starten. geminimaliseerd/normaal/gemaximaliseerd.

Verwijderd

Topicstarter
Hm. Ik kan die optie niet vinden, maar dat zou kunnen komen doordat we hier op een netwerk zitten en die optie gewoon disabled is. Ik heb als ik rechtermuisklik > properties klik de tabs general - help contacts - time schedule - about. Echter, geen optie om geminimaliseerd of gemaximaliseerd te kiezen. Overigens moet dit ook niet nodig zijn denk ik. Programma's horen toch gewoon "groot" te openen en niet alleen in de taakbalk?

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 16:34
Dan zit je toch ergens op de verkeerde plaats rechterklik te doen. Ga naar start -> programma's -> bureau assocoires (kutwoord) -> rechterklik op 'kladblok' -> eigenschappen -> daar kan je instellen of je geminimaliseerd/normaal of gemaximaliseerd wil starten.

Als het werkelijk bij 'elk' programma is, kan het zijn dat dit niet de oorzaak is. Misschien even google?

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

Verwijderd

Topicstarter
Ik rechtermuisklik wel op de goede plek hoor :+ We zitten hier echter op een Novel netwerk en de opties in die menu's zijn gewoon anders/aangepast. Maar ik denk ook niet dat je het hiermee zou moeten oplossen, omdat het inderdaad bij meerdere programma's voorkomt zoek ik een meer algemene oplossing.

Google levert me helaas gewoon niets op. Wel véél vragen over hoe je een IE raam gemaximaliseerd kan openen, maar daar schiet ik niets mee op. Ik wil dat programma's niet alleen in de taakbalk openen, dat is het probleem.

• DefaultUser
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07-2025
Het lijkt erop dat de snelkoppelingen (die misschien van het netwerk komen en die jij niet aan mag passen) aangepast zijn dat de programma's zo geladen worden.
Is dat bij ander computers in dat netwerk ook zo?
In een snelkoppeling die je zelf gemaakt hebt kan je dat aanpassen. Run: Normal window, Maximized, Minimized.

Als ik maar een beetje kan computeren

Verwijderd

Topicstarter
Ik vermoed dat dit niet het geval is omdat het beheer hier zelf ook niet weet hoe dit komt, maar ik zal in elk geval even mailen of ze het nakijken. Dank.

(edit: ja, het is in elk geval bij een hoop computers zo, maar ook weer niet bij allemaal zag ik net. :? Ingewikkeld dit)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 12:55 ]

Pagina: 1