Toon posts:

[outlook 2003] automatisch aangevulde adressen in adresboek?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik dus outlook 2003, een handige functie vind ik dat hij alle ontvangen adressen + naam onthoudt zodat ik alleen maar de naam van degene hoef in te typen als ik hem een bericht wil verzenden en dan wordt het emailadres aangevuld, echter deze adressen staan niet in mijn adresboek, Nu wil ik formatteren. Voor de mail bewaar ik de .pst file maar hoe kan ik zorgen dat de adressen 1. in mijn adresboek komen 2. bewaard blijven?

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Dat staat volgens mij in 1 van de bestanden onder C:\Documents and Settings\<jouwnaam>\Application Data\Microsoft\Outlook, ik weet alleen niet meer welk bestand :?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Neem je je adresboek niet gewoon mee in je pst?

Money for nothin' and your chicks for free

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

/downtime/ schreef op 09 juni 2004 @ 10:07:
Dat staat volgens mij in 1 van de bestanden onder C:\Documents and Settings\<jouwnaam>\Application Data\Microsoft\Outlook, ik weet alleen niet meer welk bestand :?
Snel even opgezocht in de Microsoft KB aangezien ik geen Office 2003 bij de hand heb. Het staat in C:\Documents and Settings\<jouwnaam>\Application Data\Microsoft\Outlook\<jouwnaam>.NK2

Dat bestand zou je gewoon moeten kunnen backuppen en later weer terug zetten. Hoe je de adressen in je adresboek krijgt weet ik niet.

[ Voor 16% gewijzigd door downtime op 09-06-2004 10:19 ]

• DefaultUser
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-07-2025
Volgens mij worden die auto-aanvullen regels opgeslagen in een .FAV bestand.
Ik zou gewoon de heel Outlook directory in je gebruikersprofiel (C:\Documents and Settings\<JOUWNAAM> ) backuppen.

Als ik maar een beetje kan computeren

Verwijderd

Topicstarter
DefaultUser schreef op 09 juni 2004 @ 10:24:
Volgens mij worden die auto-aanvullen regels opgeslagen in een .FAV bestand.
Ik zou gewoon de heel Outlook directory in je gebruikersprofiel (C:\Documents and Settings\<JOUWNAAM> ) backuppen.
Maar hoe zou ik ze in het adresboek kunnen krijgen. Lijkt me wel handig

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Outlook zijn beter op z'n plek in Software Algemeen zoals o.a. in de Windows Operating Systems Policy en in de forum omschrijving te lezen is :)

Ik verplaats je topic eventjes :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Pagina: 1