Toon posts:

[PcChips] heeft iemand ervaring met dit mobo?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben van plan om binnenkort mijn eerste eigen pc te gaan kopen, ik ga dit waarschijnlijk doen bij www.gistron.com, het high end II systeem. heeft iemand ervaring met gistron in het algemeen?

Gistron levert hier een PcChips M852 Socket A / VIA KT400A moederbord bij, is dit een goede keuze om te nemen, of kan ik toch beter zoals een aantal mensen in mijn omgeving me zeggen, een asus mobo nemen?

Ik ben niet echt van plan om er een overclock-monster van te maken, maar PcChips is dusdanig onbekend dat ik hem niet zomaar ga kopen, mede omdat je mobo zo'n beetje je belangrijkste deel in je pc is dat ik er ook niet op wil besparen :).

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

pcchips is nou niet bepaald onbekend, ze zijn een van de grootste op de mobo markt.
Persoonlijk vind ik PCchips planken een beetje budget aandoen en zou ik zelf een paar tientjes meer steken in een plank als een Gigabyte ofzo.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Prima mobo voor kantoor pc'tjes. Als je gaat gamen zou ik toch voor een merk met meer opties en ondersteuning gaan.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De PCChips M852 is een clone van ECS L7VTA/L7VTA2. Hierover is genoeg te vinden :)
[search=l7vta]
[search=l7vta2]

Wat betreft het merk "PCChips" op zichzelf; hierover is ook zat te vinden B)
[search=pcchips]

Voor de rest is de FAQ van dit subforum duidelijk over "Welke moet ik nemen?" vragen, dicht.

[ Voor 31% gewijzigd door BalusC op 09-06-2004 10:12 ]

Dit topic is gesloten.