Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

NEC 2510 + nero

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een 2510 gekocht en Nero 6 geinstalleerd, maar nero herkent de 2510 als een 2500 dvd-rewriter. Is hier een patch voor ? of hoe kan ik dit oplossen ?
Ik zie de 2510 trouwens ook nog niet in de lijst staan van supported dvd-rewriters bij Nero. Met welke software zou ik anders kunnen werken ? het liefst zou ik met Nero gaan branden. Wie ?

Verwijderd

Op www.nero.com kun je vaak een update doen ;) . Maar als ze het nog helemaal niet odnersteunen is het nog niet echt mogelijk he!
Als je de search gebruikt kom je allerlei brand software tegen. CloneDVD etc.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:00
In [rml][ NEC 2500A] 1.07v2 Dual Layer Bitsetting Beta 5[/rml] flashen de meesten hun 2500 naar een 2510 en dan wordt hij in Nero ook als 2510 herkend (incl. DL-support).
Volgens mij heb je dus een oude versie van Nero erop staan.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sja, je geeft het antwoord zelf al:
Ik zie de 2510 trouwens ook nog niet in de lijst staan van supported dvd-rewriters bij Nero.
:)
Met welke software zou ik anders kunnen werken ?
Zoek uit en probeer uit :) Gebruik anders de meegeleverde brandsoftware, if any?
het liefst zou ik met Nero gaan branden. Wie ?
Even wachten op een update?

Nogal simplistisch dit. Allemaal antwoorden dat je met enig logisch inzicht gewoon zélf had kunnen beantwoorden. Dicht.

Dit topic is gesloten.