Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966
Neen geen DREMEL, deze breken gauw de koolstofblokken af, en heeft voor een kogellager , en achter een GLIJLAGER!, nee en dremel stinkt naar ozon als je hem aan doet. Nee neem een PROXXON, deze is 50 piek goedkoper dan DREMEL (de goedkope versie, niet met die digitale uitlezing) en veel stabiler. Oh is dat zo vroeg ik op een lullige manier, nou kom maar mee, ze hebben daar een paar tegels staan voor boormachines uit te proberen, ha die goser met 4 dremel variantjes er heen, hij zo van probeer maar!.. 10 min later met de PROXXON naar huis, jeetje wat is die stil en stabiel en goed! de rest zuigt erg hard! Deze heeft ook geen klemding , maar gewoon een boorhoudertje.. past dus alles in tot 3,5mm
Je moet helaas wel andere slijpschijfen gebruiken dan die standaard worden meegeleverd, dat is meer voor koper en zo... das wel jammer
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Post es wat pics ofzo van dat ding.
maar heel effe: het lijkt me sowieso
beetje rot om met dremel (proxxon
decoupeerzaag een perfect cirkeltje te
zagen.
Teken je dit gewoon af en dan maar hopen
dat je op het lijntje blijft?
(kwas nooit zo goed met handvaardigheid...)
(was waarschijnlijk ook de reden dat ik
nooit wat won met die Albert Heijn Kleurplaten
acties
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
nou 143,00 inclusien 40 tal accesoires (klote woord:() en die goedkoopste dremel kost wel ff 199,00! Ik wou toch al zoiets heben, je kunt er echt alles mee! :):)
en je kunt er allerlij hulpstukken voor krijgen, zo heb je dan ineen een mini kolomboormachine , een bovenfrees, houder voor je boortje, geen lamme handen meer...etc
niet eens duur..ja PROXON KICK ASS BIG TIME
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
ik heb ze allemaal geprobeerd daar bij die praxis, en die proxxon rult! maar ja je zou er wel 2 voor kunne kope....:)

Ik heb dus ook een proxxon en vindt dat ding Geweldig
maar voor mooie ronde gaten kan je t beste een gaten zaag kopen als je het voor plestik gebruikt kan t met zo'n goedkope wel denk ik
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
[edit]
Enne bij mijn minimot zit ook een houdertje om het een kolomboor te laten lijken, en lamme handen? neu hoor
{/edit]
TGEN
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Op vrijdag 22 december 2000 19:50 schreef digifiel het volgende:
Hier een pic waar een proxxon tussen staat
Ik heb dus ook een proxxon en vindt dat ding Geweldig
maar voor mooie ronde gaten kan je t beste een gaten zaag kopen als je het voor plestik gebruikt kan t met zo'n goedkope wel denk ik

Hier is de gatenzaag