Oke hele simpele vraag, maar ik zit er al wat uurtjes op vast en kom niet verder..
Zie vast iets over het hoofd ofzo, heel frustrerend om er dood op te blijven staren.. Hoop dat jullie het dan wel meteen zien.
Dmv een SQL query haal ik records uit een database aan de hand van een datum.. De datum in de database (veld datum) moet daarbij gelijk zijn aan de datum van vandaag date()
Echter ik blijf 0 resultaten krijgen terwijl er wel degelijk records in de database staan met de juiste datum..
SQL query die ik gebruik:
Wanneer ik de WHERE clausule weghaal krijg ik wel resultaten maar op een of andere manier geeft ie nu 0 records terug.. Wanneer ik date opvraag krijg ik 8-6-2004. Op deze manier staat het ook in de database (format date/time), dus het lijkt me dat beide gewoon d/m/yyyy formaat gebruiken...
Ook het gebruik van # helpt niet.
Geeft ook 0 records terug..
Iemand een idee?
Dmv een SQL query haal ik records uit een database aan de hand van een datum.. De datum in de database (veld datum) moet daarbij gelijk zijn aan de datum van vandaag date()
Echter ik blijf 0 resultaten krijgen terwijl er wel degelijk records in de database staan met de juiste datum..
SQL query die ik gebruik:
code:
1
2
| strSQL = "Select * From Tabel WHERE Datum =" & Date() dataPlan.Open strSQL, oConnection, adOpenDynamic, adLockOptimistic |
Wanneer ik de WHERE clausule weghaal krijg ik wel resultaten maar op een of andere manier geeft ie nu 0 records terug.. Wanneer ik date opvraag krijg ik 8-6-2004. Op deze manier staat het ook in de database (format date/time), dus het lijkt me dat beide gewoon d/m/yyyy formaat gebruiken...
Ook het gebruik van # helpt niet.
code:
1
| Datum = #" & Date() & "#" |
Geeft ook 0 records terug..
Iemand een idee?